A mögöttünk álló hetekben is sok érdekességet gyűjtöttünk össze, lássuk ezeket!
Vásárlói életciklusok újratöltve
Marketing szakemberként talán már hallottál az vásárló életciklusról valamilyen formában. Lényegében ezek a vásárlási folyamat különböző szintjei, amelyeken a vásárló végighalad miközben kapcsolatba lép a márkáddal. A folyamat egészen a kezdeti tudatosságtól a vásárlásig követhető.
Hogyan készítsünk sikeres YouTube (hirdetési) videót?
Egyre több brand ismeri fel a YouTube platformban rejlő lehetőségeket. A tradicionális televíziós hirdetésekkel szemben a YouTube igen nagy teret biztosít az érvényesülni kívánó márkák számára, azonban rendkívül fontos érteni és ismerni a platform sajátosságait, és YouTube-ra optimalizált tartalmat gyártani. Ami a televízióban működött, az nem biztos, hogy az online világban is megállja a helyét.
A hirdetési rangsor hatása az AdWords eredményeinkre
A CPC ajánlat maximalizálása a lehetséges taktikák közé tartozik az online marketing világában, azonban – minden viccet félretéve – nem túl kifizetődő. Az, hogy egy adott hirdető sokat költ egy kattintásért még nem jelenti azt, hogy ő is fog megjelenni az első pozícióban. Sőt, az AdWords a hirdetéshez hozzárendeli a hirdetés rangsor szerinti helyét, amely meghatározza a hirdetés pozícióját és a valódi CPC értékét.
Popular Times: éttermek, figyeljetek az új Google funkcióra!
A Google még tavaly jelentette be a Popular Times nevű fejlesztését, mellyel már a keresési találati listán (Google SERP-en) megtekinthetjük, hogy egy adott étterem, kávézó, bár stb. mennyire felkapott napon belül. Most továbbléptek és már valós idejű adatokat láthatunk!
Black Friday: neked bevált a Google előrejelzése?
Még a Black Friday előtt a Think with Google kiadott egy újabb elemzést, ami a vásárlók változó felhasználói szokásait vizsgálja. Azon kívül, hogy továbbra is hangsúlyozzák a mobilnak az online vásárlásokra gyakorolt hatását, még a napon belüli vásárlói intenzitásokról is érdekes adatokkal szolgáltak.
8 mód az ünnepi konverziók növeléséhez
Nyakunkon az év vége, ideje elkezdeni a felkészülést! A lázas ünnepi készülődés időszaka, mint minden évben, idén is utolér minket. Nem is érdemes tovább halogatnod az értékesítési felületeid átvizsgálását, hiszen minden apró részlet hozzájárulhat ahhoz, hogy kiaknázd az e-kereskedelem talán legsikeresebb évében rejlő további lehetőségeket.
Az influencerek felturbózzák a marketinget
Az influencer marketing berobbant az online hirdetések világába és a top témák egyike, mindenki éljen vele! De várjunk csak. Mi is ez pontosan? Ó, szóval ez az a marketing stratégia, amivel nagyon befolyásos emberek közreműködésével népszerűsítheted a márkádat, mintha egy szóvivőt alkalmaznál…csak úgy, mint évezredekkel ezelőtt.
Top 5 e-kereskedelmi webdesign trend 2017-ben
2017-ben az e-kereskedelmi oldalak elsődlegesen mobil nézetre optimalizált oldalak lesznek. Így egyre nagyobb igény lesz arra vonatkozóan, hogy a designerek elkezdjenek azon gondolkodni, hogy hogyan lehetne a weboldal asztali nézetét minden funkciójával maradéktalanul adaptálni a mobil nézetre. Készüljünk fel mielőbb a 2017-es év meghatározó trendjeire!
Elindult a think with Google közép-kelet európai oldala
A Google dublini ügynökségi kapcsolattartónktól kaptuk a hírt, hogy már elérhető a think with Google lokalizált verziója is.