We understand, we deliver.

Black Friday: neked bevált a Google előrejelzése?



Még a Black Friday előtt a Think with Google kiadott egy újabb elemzést, ami a vásárlók változó felhasználói szokásait vizsgálja. Azon kívül, hogy továbbra is hangsúlyozzák a mobilnak az online vásárlásokra gyakorolt hatását, még a napon belüli vásárlói intenzitásokról is érdekes adatokkal szolgáltak.

Annak ellenére, hogy a Black Friday-ről az a tévhit, hogy a legkorábban ébredők viszik el a legjobb ajánlatokat (lásd idén Emag-on 1 perc alatt elfogyott több száz termék), ha a kereskedők szemszögéből megvizsgáljuk a teljes napot, akkor a teljes napra vonatkozó érdekes trendeket láthatunk mind a bolti vásárlás, mind a mobilos vásárlás területén.

Bolti vásárlás eloszlása napon belül

Bolti vásárlás eloszlása napon belül

Igaz, hogy egy-egy jólsikerült promócióval – és sokszor ráfizetéssel vagy nullszaldóval – valóban percek alatt eladható akár nagyobb árukészlet is, de magának a vásárlási intenzitásnak van egy napon belüli eloszlása, ami különbözik a konkrét bolti vásárlás és a mobilos vásárlások esetében. Míg a boltba betérő vásárlók délután a legaktívabbak, déltől egészen délután 4 óráig, addig a mobilos érdeklődés egész nap aktív és az esti órákban tetőzik.

Mobilos keresési intenzítás napon belül

Mobilos keresési intenzítás napon belül

Mint a legtöbb Google adat, ez is az amerikai adatokból táplálkozik, Neked is hasonló tapasztalatod volt Magyarországon? Egyáltalán volt értékelhető mobilos vásárlói forgalmad, a megnövekedett mobilios látogatószámon kívül?

Címke:
slide_template:
default
essb_pc_facebook:
1
essb_pc_twitter:
1

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Website: https://www.klikkmania.hu/

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

KLIKKMANIA KFT.
 H-1061 Budapest
 Andrássy út 36.
 +36 (20) 777 8858
 KAPCSOLAT

CLICK2DIGITAL LTD.
 125 Wood Street
 London, EC2V 7AW
 +44 (0) 20 3540 7393
 hello@click2digital.com