Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Bréking: A VELUX és a Profession is minket választott 2017-ben

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2017.02.09.

A Profession és a VELUX is a Klikkmániát választotta a 2017-es keresőmarketing kampányok kivitelezéséhez.

A Profession esetében a Klikkmánia elsődleges feladata az állásjelentkezések számának növelése, valamint Profession mobilaplikáció és a MobilMunka applikáció letöltésszámának növelése.

A piacvezető, tetőtéri ablak gyártó VELUX Magyarország Kft. tendere ugyanakkor a PPC kampányokon kívül kiterjedt keresőoptimalizálási feladatok elvégzésére is, mind a két területen a fő célkitűzés a korábbi konverziós eredmények javítása.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet