Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Töltsd fel a termék feed-ed közvetlenül a YouTube kampányodhoz

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.11.17.

Virtuális kirakattá alakíthatod át a YouTube-videóhirdetéseid, ha termék feedet adsz a cselekvésre ösztönző videókampányaidhoz. 

Tudtad, hogy a YouTube-nézők 70%-a azt mondja, hogy azért vásárolt egy márkát, mert látta azt a YouTube-on? A hirdetésekkel támogatott elérés első számú platformjaként a YouTube az a hely, ahol a nehezen elérhető közönség szórakozik, és kapcsolatba lép az általuk kedvelt alkotókkal és tartalmakkal.

És ez a közönség ide jön vásárolni is. 

Ezért fejlesztette ki a Google a TrueView for Shopping szolgáltatást, és a legjobb funkcióját – a termék feed-et – több videókampány típusnál is lehet alkalmazni. Ezzel a frissítéssel mostantól összekapcsolhatod a termék-hírcsatornákat a tudatosságot és megfontolást növelő videókampányokkal, és így a vásárlást is elősegítheted.

Ezzel a kreatív kiegészítővel böngészhető termékképeket jeleníthetsz meg a videohirdetések alatt, amelyek vásárlásra ösztönzik a felhasználókat, valamint több kattintást és konverziót eredményeznek. Azok a hirdetők, akik termékhírcsatornákat adnak hozzá videókampányaikhoz, átlagosan több mint 60%-kal több konverziót érnek el alacsonyabb költség mellett. 1

Eddig a hirdetők a Merchant Center-fiókjukból adhattak hozzá termék feedeket videoművelet-kampányaikhoz.

Ha többet szeretnél megtudni arról, hogyan adhatsz termékcsatornákat közvetlenül a videókampányaidhoz, keresd fel a Súgót .

Forrás: https://support.google.com/google-ads/answer/11371384

1. A Google belső adatai, globális, 2021. március – 941, terméktáblázatot tartalmazó kampányt hasonlított össze a termékfeed nélküli kampányokkal

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet