Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Összefoglaló az elmúlt hét cikkeiből

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.11.16.

Lássuk, melyek voltak a legérdekesebb témák az elmúlt héten. 

UTM kódok használata konverziókövetéshez

Az alábbi cikk azoknak szól, akik még nem használnak UTM kódokat a marketing folyamataikhoz, de a tapasztaltabb felhasználóknak is fogunk tudni újat mondani. 10 okos használati tippet tartalmaz, amelyek hasznodra válhatnak az UTM paraméterek használata során.

Google: a mobiloldalunk lesz az indexelés alapja

A cikk a Google bejelentéséről szól, miszerint hamarosan a mobiloldalakat fogják elsődlegesen indexelni és a desktop verzió lesz ennek alárendelve. Ez egy hatalmas paradigmaváltás, ami egyértelműen annak az eredménye, hogy a mobilról indított keresések száma megelőzte a desktopot.

Fontos változások a 2016-os ünnepi online vásárlási trendekben

A legtöbb elemző szerint a 2016-os ünnepi szezonban már nagyobb volumenben is megfigyelhetőek lesznek változások a vásárlói szokásokban, ezeket vesszük sorra itt.

A Google-t nem is érdekli a HTML lang attribútum

A nemzetközi vagy úgyis mondhatnánk, hogy a többnyelvű keresőoptimalizálásban az egyik alapbeállítás közé tartozik a HTML lang attribútum használata. Cikkünkben erről olvashatunk bővebben.

Ünnepi stratégia: Ellenőrző lista online kereskedőknek

Az idei évben a karácsonyi vásárlási láz már októberben elkezdődött, így itt az ideje, hogy előálljunk az e-kereskedelem év végi hajrájára vonatkozó marketingtervvel. Nézzünk néhány kulcsfontosságú tényezőt, amit érdemes szem előtt tartani a siker érdekében.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet