Lássuk, melyek voltak a legérdekesebb témák az elmúlt héten.
UTM kódok használata konverziókövetéshez
Az alábbi cikk azoknak szól, akik még nem használnak UTM kódokat a marketing folyamataikhoz, de a tapasztaltabb felhasználóknak is fogunk tudni újat mondani. 10 okos használati tippet tartalmaz, amelyek hasznodra válhatnak az UTM paraméterek használata során.
Google: a mobiloldalunk lesz az indexelés alapja
A cikk a Google bejelentéséről szól, miszerint hamarosan a mobiloldalakat fogják elsődlegesen indexelni és a desktop verzió lesz ennek alárendelve. Ez egy hatalmas paradigmaváltás, ami egyértelműen annak az eredménye, hogy a mobilról indított keresések száma megelőzte a desktopot.
Fontos változások a 2016-os ünnepi online vásárlási trendekben
A legtöbb elemző szerint a 2016-os ünnepi szezonban már nagyobb volumenben is megfigyelhetőek lesznek változások a vásárlói szokásokban, ezeket vesszük sorra itt.
A Google-t nem is érdekli a HTML lang attribútum
A nemzetközi vagy úgyis mondhatnánk, hogy a többnyelvű keresőoptimalizálásban az egyik alapbeállítás közé tartozik a HTML lang attribútum használata. Cikkünkben erről olvashatunk bővebben.
Ünnepi stratégia: Ellenőrző lista online kereskedőknek
Az idei évben a karácsonyi vásárlási láz már októberben elkezdődött, így itt az ideje, hogy előálljunk az e-kereskedelem év végi hajrájára vonatkozó marketingtervvel. Nézzünk néhány kulcsfontosságú tényezőt, amit érdemes szem előtt tartani a siker érdekében.