Segíthetünk?

Blog

e-kereskedelem

2016. november 11.

Fontos változások a 2016-os ünnepi online vásárlási trendekben

A legtöbb elemző szerint a 2016-os ünnepi szezonban már nagyobb volumenben is megfigyelhetőek lesznek változások a vásárlói szokásokban. Az Adobe Digital Insights legfrissebb jelentése szerint USA-ban 11%-al fog nőni az online eladási érték tavalyhoz képest november 1. és december 31. között. A Deloitte és az eMarketer szerint ezen időszak alatt legalább 95 milliárd dollár lesz az online felületeken történő értékesítés.

Holiday Arnold 2

Változás a vásárlói trendekben

Úgy tűnik, hogy a vásárlóknak elegük lett a hosszú, tömött sorokból, a parkoló helyek utáni harcokból, amik általában megkeserítik a nagy ünnepi bevásárlásokat a legtöbb hipermarketben. A Deloitte kimutatása alapján a hipermarketekben és bevásárlóközpontokban történő fizikai bevásárlás 3-4%-al is csökkenhet idén.

Mobil vásárlás

Az eMarketer szerint a teljes e-kereskedelmi forgalom 29%-a már mobil eszközökön fog történni. A Deloitte válaszadóinak 80%-a használni szeretné okostelefonját a vásárláshoz, 57% szeretne használni árösszehasonlító oldalakat, 51%-uk szívesen olvasna online értékeléseket és 50%-uk megtekintené a termékleírást online.

Az Adobe szerint a mobil eszközről érkező látogatók száma az idei szezonben először fogja megelőzni a dekstopról érkezőket. Bár a nézelődéshez túlnyomó részben okostelefont fogunk használni, a vásárlást azonban már asztali számítógépen fogjuk befejezni. Mobilról a vásárlásók 34%-a fog érkezni, ami 19%-al elmarad a mobilról érkezlő látogatók arányától.

Webáruház marketing

Az Adobe-nak válaszoló e-kereskedelmi szereplők többsége még mindig a hírleveles promóciókat tartják a leghatékonyabb csatornának.

A kereskedők nagy százaléka már Hálaadáskor megkezdi a nagyobb leárazásokat, de az biztos, hogy a hivatalos Black Friday előtt már rengeteg elő-promóciót terveznek.

A Deloitte válaszadóinak 71% szerint a legfontosabb online vásárlási szempont továbbra is az ingyenes házhozszállítás lesz. Egyre erősebben jelentkező igény a kiszállítás gyorsasága is, a válaszadók 64%-a már nem hajlandó extra összeget fizetni a két napon belüli kiszállításért, hanem ez az alap elvárása.

 

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vegye fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseire legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérjen ingyenes konzultációs időpontot!