Segíthetünk?

Blog

2021. szeptember 06.

Hirdetésüzenet könnyebb átadása Reszponzív hirdetésekkel

Az emberek keresési szokásai folyamatosan változnak – valójában a napi keresések 15%-a olyan, amelyekre korábban sosem volt példa. Ehhez alkalmazkodni kell a keresési hirdetésekben is.

Erre az automatizáció a legjobb mód, és ezt a Reszponzív Keresési Hirdetések meg is valósítják: a hirdető kreativitásán múlik, hogy milyen hirdetési szövegeket ad meg, de a gépi tanulás találja meg ezekből a legjobban működő kombinációkat. Ezzel a Kiterjesztett Szöveges Hirdetésekhez képest átlagosan 7%-kal több konverzió mutatkozik hasonló konverziós költségen.

2022 Júnuis 30-ától pedig már csak Reszponzív hirdetéseket lehet majd létrehozni keresési kampányokban, amely leegyszerűsíti a kampányok létrehozását és menedzselését, miközben jobb teljesítmény lesz elérhető, így a technikai megoldásokból felszabaduló időt a hirdető stratégiai elemzésre tudja fordítani. A korábban létrehozott Kiterjesztett Szöveges Hirdetések természetesen tovább futhatnak majd.

Az erre való felkészülés érdekében fontos, hogy minden keresési kampány addig tartalmazzon legalább egy Reszponzív hirdetést – bár ez eddig is ajánlott volt.

A Standard Chartered Bank tapasztalatai: változtatás nélkül használták fel a címsorokat és a leírásokat a korábbi Kiterjesztett Szöveges Hirdetéseikből a Reszponzív hirdetéseikben, és ezekben a keresési kampányokban intelligens ajánlattételt kezdtek használni. Az eredmény: 156%-kal több konverzió a márkanevet tartalmazó és 84%-kal több a generikus kampányaikban. Egyértelműen látszik tehát, hogy ugyan még nem kötelező, mégis ajánlott alkalmazni a reszponzív típusú hirdetéseket.

Javasolt beállítások a Reszponzív hirdetések hatékonysága érdekében:

  • Fókuszálj a hirdetések erejére! Amennyiben ez ,,gyenge’’ minősítésről ,,kiváló’’-ra nő, az akár 9%-kal több konverziót is jelenthet.
  • Vizsgáld meg rendszeresen a Javaslatok oldalt, sokat segíthetnek a teljesítmény növelésében.
  • Rögzíts címsorokat és leírásokat adott pozícióba, amennyiben van olyan márkaüzeneted, amelyet minden esetben szeretnél átadni. Ilyen esetben javasolt legalább 3 opció rögzítése.
  • Legyen több hirdetésvariációd!
  • Amennyiben már viszonylag sok historikus konverziós adat áll rendelkezésedre a fiókodban, alkalmazz általános egyezésű kulcsszavakat a reszponzív hirdetésekhez! Megfelelő mennyiségű adat esetén a gépi tanulás segíthet, hogy ezzel olyan keresésekből is nyerj konverziókat, amelyekre nem gondoltál.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!