Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Érdemes még várni a frissítés hatásaival kapcsolatban

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.03.27.

A forrásunkként megjelölt cikk arról szól, hogy a Google 2024. márciusi alapvető frissítése folyamatosan zajlik, a weboldal tulajdonosoknak és SEO szakembereknek türelemmel kell lenniük.

Az aktuális algoritmus frissítésről korábban is írtunk, cikkünket ezen a linken olvashatod.

Danny Sullivan, a Google szakértője azt javasolja, hogy várjuk meg a frissítés teljes lefutását, mielőtt bármilyen változtatást végrehajtanánk. Sullivan kiemeli, hogy az esetleges rangsorolási csökkenések, amelyeket most tapasztalunk, lehet, hogy nem lesznek jelen, amikor a frissítés teljesen lefutott.

A cikk részletezi a március 2024-es alapvető frissítés indulásának időpontját és azóta bekövetkezett változásokat. Sullivan továbbá megemlíti, hogy más tényezők is okozhatnak pozíció és forgalom csökkenést egy webhelyen (pl. szezonális változások), melyeket szintén érdemes figyelembe venni.

Elolvasásra javasoljuk!

Forrás:
https://www.seroundtable.com/google-patience-core-update-37069.html

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet