Elindult a Facebook Shop, melynek a lényege, hogy bármilyen vállalkozás csinálhat webáruházat a facebookon. Kinek jó ez, és pontosan hogyan kell elképzelni?
Az új Facebook fejlesztés minden vállalkozás számára jó megoldás lehet, hiszen mérettől függetlenül, olyan webáruházat indíthatunk, ami közvetlenül a facebookról vagy az instagramról érhető el.
Az alábbi linken láthatjuk, hogyan is fog kinézni ez a valóságban.
Az Facebook shop indulása bárkinek jó lehet, azonban inkább a kisebb vállalkozásoknak szeretne kedvezni vele Mark Zuckerberg.
Nem titok, hogy a covid-19 is közrejátszott, hogy ezt az újítást minél hamarabb élesítsék, hiszen sok kis vállalkozás küzd most gondokkal, melyre megoldást kínálhat a kék óriás újdonsága.
A cél az lenne, hogy a felhasználóknak végső soron ne kelljen átmenni a cég saját webáruházába ahhoz, hogy megvásárolják az adott terméket, hanem egyszerűen a facebook oldaláról bonyolítsák le a tranzakciót. (A Facebook régóta próbálkozik a felületén tartani a látogatókat, és ez egy újabb jó lehetőség erre.)
Nem csak a Facebook jár azonban jól ezzel, hisze a Facebook Shop segítségével, egyszerűen tudunk létrehozni egy online boltot, amit a facebookról, vagy akár az instagramról is el lehet majd érni. A létrehozás ráadásul teljesen ingyenes.
A Facebook Shop szolgáltatást fokozatosan vezetik majd be a felhasználók számára, csakúgy mint a legtöbb újdonságot.
Nem tétlenkedik a Facebook, hiszen a Facebook shop mellett, még számos újdonság is elérhető lesz, mint pl. az Instagram Shop, vagy a Live Shopping funkció, amikor is majd élő adás közben lehet megrendelni egy adott terméket.
A fent említett új funkciók mellett, a Facebook a lojalitásra is rámegy és egy Facebook Shops hűségprogramot is tesztel, amivel majd kedvezmény pontokat is lehet gyűjteni, amiket pedig különböző kedvezményekre tudunk beváltani.