A YouTube legújabb ajánlata: Óránkénti költség fejléc szalaghirdetés
Megjelent egy új YouTube fejléc szalaghirdetés, így már 2 típus vásárolható meg.
A YouTube-fejléc-szalaghirdetésekkel bemutathatjuk a márkát, a terméket vagy a szolgáltatást natív videóalapú hirdetésformátumban, mely a YouTube Kezdőlap feedben jelenik meg az összes eszközön. Általában a legnagyobb brand-ek használják ezt a hirdetési típust.
Új YouTube fejléc szalaghirdetés:
Óránkénti költség (CPH) fejléc-szalaghirdetés: Ez a típus 100%-os reklámsúlyt biztosít a YouTube-fejléc-szalaghirdetés-egység jogosult megjelenítéseinél a lefoglalt órákban.
Az új szalaghirdetés segítségével kizárólag a vállalkozásunk szempontjából legfontosabb órában birtokolhatjuk a YouTube kezdőlapját.
Desktop megjelenés
Mobile megjelenés