Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A YouTube legújabb ajánlata: Óránkénti költség fejléc szalaghirdetés

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.02.14.

Megjelent egy új YouTube fejléc szalaghirdetés, így már 2 típus vásárolható meg. 

A YouTube-fejléc-szalaghirdetésekkel bemutathatjuk a márkát, a terméket vagy a szolgáltatást natív videóalapú hirdetésformátumban, mely a YouTube Kezdőlap feedben jelenik meg az összes eszközön. Általában a legnagyobb brand-ek használják ezt a hirdetési típust. 

Új YouTube fejléc szalaghirdetés:

Óránkénti költség (CPH) fejléc-szalaghirdetés: Ez a típus 100%-os reklámsúlyt biztosít a YouTube-fejléc-szalaghirdetés-egység jogosult megjelenítéseinél a lefoglalt órákban.

Az új szalaghirdetés segítségével kizárólag a vállalkozásunk szempontjából legfontosabb órában birtokolhatjuk a YouTube kezdőlapját. 

Desktop megjelenés

Screen Shot 2023 02 08 At 10.19.20 AM 800x510

Mobile megjelenés

Screen Shot 2023 02 08 At 10.20.08 AM 471x600
Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Júliusi Google Analytics 4 Consent Mode változás

A Google Analytics 4 mostantól nem csak jelzi, hanem egy sávos rendszerrel értékeli is az Adatfolyamokban a consent beállításokat. 
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hírek

A PMAX kampányok legutóbbi frissítése bevezetett egy új „Képek” szekciót a kampánybeállítások között

A Google automatikusan bekapcsolja a hirdetők számára ezt az új PMAX funkciót.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet