Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A YouTube legújabb ajánlata: Óránkénti költség fejléc szalaghirdetés

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.02.14.

Megjelent egy új YouTube fejléc szalaghirdetés, így már 2 típus vásárolható meg. 

A YouTube-fejléc-szalaghirdetésekkel bemutathatjuk a márkát, a terméket vagy a szolgáltatást natív videóalapú hirdetésformátumban, mely a YouTube Kezdőlap feedben jelenik meg az összes eszközön. Általában a legnagyobb brand-ek használják ezt a hirdetési típust. 

Új YouTube fejléc szalaghirdetés:

Óránkénti költség (CPH) fejléc-szalaghirdetés: Ez a típus 100%-os reklámsúlyt biztosít a YouTube-fejléc-szalaghirdetés-egység jogosult megjelenítéseinél a lefoglalt órákban.

Az új szalaghirdetés segítségével kizárólag a vállalkozásunk szempontjából legfontosabb órában birtokolhatjuk a YouTube kezdőlapját. 

Desktop megjelenés

Screen Shot 2023 02 08 At 10.19.20 AM 800x510

Mobile megjelenés

Screen Shot 2023 02 08 At 10.20.08 AM 471x600
Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet