Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Meta megerősítette, hogy az AI „kikapcsoló” érkezett a Facebookra és az Instagramra Európában

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.08.28.

A Meta megerősítette, hogy az AI „kikapcsoló” érkezett a Facebookra és az Instagramra Európában.

Mi változik?

A Meta megerősítette, hogy nem személyre szabott tartalom feedek érkeznek a Facebookra és az Instagramra az Európai Unióban, még az augusztus 25-i határidő előtt, amely a blokk újraindított digitális szabálykönyvének, a Digital Services Act-nek (DSA) való megfeleléshez szükséges.

A DSA értelmében a nagyobb platformok felhasználóinak fel kell ajánlani egy nem algoritmikus hírcsatornát, ahol a tartalom rendezése nem követés alapján történik.

Most lehetőséget adunk európai közösségünknek, hogy megtekintsenek és fedezzenek fel olyan tartalmakat a Reels, Stories, Search és a Facebook és Instagram egyéb részein, amelyeket a Meta nem rangsorol ezekkel az [AI-ajánló] rendszerekkel – erősítette meg a Meta.

Forrás: https://techcrunch.com/2023/08/22/meta-confirms-ai-off-switch-incoming-to-facebook-instagram-in-europe/

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet