Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Meta megerősítette, hogy az AI „kikapcsoló” érkezett a Facebookra és az Instagramra Európában

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.08.28.

A Meta megerősítette, hogy az AI „kikapcsoló” érkezett a Facebookra és az Instagramra Európában.

Mi változik?

A Meta megerősítette, hogy nem személyre szabott tartalom feedek érkeznek a Facebookra és az Instagramra az Európai Unióban, még az augusztus 25-i határidő előtt, amely a blokk újraindított digitális szabálykönyvének, a Digital Services Act-nek (DSA) való megfeleléshez szükséges.

A DSA értelmében a nagyobb platformok felhasználóinak fel kell ajánlani egy nem algoritmikus hírcsatornát, ahol a tartalom rendezése nem követés alapján történik.

Most lehetőséget adunk európai közösségünknek, hogy megtekintsenek és fedezzenek fel olyan tartalmakat a Reels, Stories, Search és a Facebook és Instagram egyéb részein, amelyeket a Meta nem rangsorol ezekkel az [AI-ajánló] rendszerekkel – erősítette meg a Meta.

Forrás: https://techcrunch.com/2023/08/22/meta-confirms-ai-off-switch-incoming-to-facebook-instagram-in-europe/

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet