Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google Ads világszerte minden ügyfél számára elérhetővé teszi a Demand Gen kampánytípust

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.10.20.

A Google Ads megkezdte a Demand Gen globális bevezetését, így mostantól minden ügyfél hozzáférhet. Valamint a Discovery-hirdetések frissítése a az elmúlt héten kezdődött és a jövő év elejéig folytatódik. 

A Google szerint a Demand Gen háromszor magasabb átkattintási arányt érhet el és 61%-kal alacsonyabb műveletenkénti költség mellett (CPA) a fizetett social kampányokhoz képest.

Ezt úgy tudja elérni, hogy különféle formátumokat kínál, hogy a márkák jobban személyre szabhassák tartalmukat a közönségüknek, a rövid formátumú videóktól a carousel hirdetésekig.

Menachem Ani, a JXT Group alapítója, részt vett a Demand Gen béta tesztben annak általános bevezetése előtt és megosztott néhány bevált stratégiát. A Google budget és ajánlattételi javaslatokat is megfogalmazott, amelyek szintén elérhetők a cikkben.

Forrás: https://searchengineland.com/google-ads-demand-gen-globally-433100

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Megérkezett a Google AI Mode Magyarországra – új korszak a keresésben

A Google bejelentette, hogy 2025 októberétől az AI Mode már Magyarországon és magyar nyelven is elérhető. Fedezd fel, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a keresési élményt!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Mutass többet