Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google Ads megszünteti az enhanced CPC-t a Search és a Display kampányok esetében

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.09.12.

A Google Ads októbertől fokozatosan megszünteti az enhanced CPC (eCPC) használatának lehetőségét az új keresési és Display kampányokban, azzal a céllal, hogy 2025 márciusáig az összes fennmaradó kampányt átállítsa manual CPC-re.

Legfontosabb dátumok:

2024. október: Az eCPC opció eltávolítva az új kampányoknál.

2025. március: Az összes fennmaradó eCPC-kampány átáll manual CPC-re.

A Google 2010-ben intellignes (Smart Bidding) ajánlattételi stratégiaként vezette be az enhanced CPC-t, hogy konverziós valószínűség alapján optimalizálja az ajánlatokat. Az újabb gépi tanulási lehetőségek, például a Maximize conversion (opcionális target CPA-val) és a Maximize conversion value (opcionális target ROAS-al) azonban automatizáltabb eszközöket kínálnak a teljesítmény javítására.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Whats App Ads

A Meta megerősítette, hogy a hirdetések az „Frissítések” („Updates”) fülön fognak megjelenni — ott, ahol a felhasználók állapotfrissítéseket tesznek közzé, illetve csatornákat követnek.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hírek

Smart Bidding Exploration

A Google elindította a Smart Bidding Explorationt, amit az elmúlt 10 év legnagyobb licitálási fejlesztésének nevez! 
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet