3D képek a Google Search eredményei között
E-kereskedelmi oldalaknál végre elérhető, hogy a termék képeket 3D nézetben nézhessük meg.
Az adott keresési találatnál egyre többször találkozhatunk majd “View in 3D” gombbal, amire rákattintva a terméket 3D-ben tekinthetjük meg, mintha előttünk lenne. Természetesen ez csak mobilon elérhető, mivel a mobil kameráját párosítja a Google az AR technológiával. Ha például íróasztalunknál böngészünk és 3D nézetre kattintunk, úgy fogjuk látni a képernyőnkön a terméket, mintha az előttünk lenne az asztalon.
Hogyan jelenhet meg termékünk ilyen módon a találati listában?
Egyszerű! Csak adjuk hozzá a 3D markup-ot a termék képeinkhez.
Ezzel egy újabb módszert kaptunk ahhoz, hogy figyelemfelkeltőbb módon jeleníthessük meg a termékeink (plusz információt is szolgáltatva azzal, hogy látjuk, hogy élőben hogyan is nézne ki a termék), mely értékes forgalmat, konverziókat hozhat az e-kereskedők számára.
Napról napra egyre kevesebben mondhatják el, hogy azért nem vásárolnak online, mert szeretik alaposan megnézni a terméket, amit megvásárolnak.