Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

16 új funkcióval frissült a Google Ads Editor

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.11.08.

Az új funkciók célja, hogy leegyszerűsítsék a szerkesztési folyamatot, nagyobb irányítást biztosítsanak a hirdetőknek, és javítsák a kampány teljesítményét.

Ezek az új funkciók:

  1. Alkalmazástelepítési hirdetések mélylinkjei. Az alkalmazás-telepítési hirdetésekhez (App Install Ads) mélylinkeket adhatunk hozzá az Alkalmazás URL-címe mezőben, akárcsak az alkalmazástevékenység-hirdetéseknél.
  2. Hirdetéserősség bővülése. Az adaptív keresési hirdetések hirdetésereje már figyelembe veszi az automatikusan létrehozott elemeket is, hogy biztosítsa a hirdetéserősség eredményének pontosságát.
  3. Elemforrás az eszközjelentésben. Az egyes elemek forrásai oszlop mostantól elérhető a fiókszintű, a hirdetéscsoport-szintű és a hirdetés szintű tartalomjelentéseknél is. Ez az oszlop lehetővé teszi az automatikusan létrehozott és a hirdető által biztosított elemek megkülönböztetését.
  4. További mezők a Discovery hirdetésekben . A Discovery-ből frissített vagy újonnan létrehozott Demand Gen hirdetések mostantól a következő mezőket is tartalmazzák:
  • Videók
  • Hosszú címsor
  • 1. útvonal
  • 2. útvonal
  1. Hírcsatornán belüli videohirdetések. Az Editorral mostantól a Discovery-kampányok hírfolyamon belüli videóhirdetéseit is lehet kezelni.
  2. Szöveges mód a videók kiválasztásához . Mostantól válthatsz a videóválasztó és a szöveges mód között a videóelemek könyvtárában. Korábban a Szerkesztő 2.4-es verziója a videóválasztót használt a hirdetésekhez való videók kiválasztásához. Szöveges módban közvetlenül megadhatja a videóazonosítókat a videók kiválasztásához.
  3. Kampányszintű általános egyezés . Az Editor mostantól támogatja az általános egyezésű kulcsszavak kampányszintű beállítását. Ha ez aktiválva van egy kampánynál, akkor csak általános egyezésű kulcsszavak használhatóak, és minden meglévő, nem általános egyezésű kulcsszót a rendszer általános egyezésűvé alakít.
  4. Videómegtekintési kampányok . Az Editorban mostantól kezelni lehet azokat a videómegtekintési kampányokat, amelyek cél-CPV-ajánlattételi stratégiával és többformátumú videohirdetésekkel rendelkeznek.
  5. Keresési témák a Performance Max kampányokban . Az Editorban mostantól a keresési témák is felvehetőek a Performance Max kampányokba. Ezek a témák segítenek megosztani fontos ismereteit a Google AI-val ügyfelei kereséseiről és azokról a témákról, amelyek konverziókat eredményeznek vállalkozása számára.
  6. Replace text. Ezzel a Szövegcsere (Replace Text) eszközzel módosíthatóak a szövegek a termékcsoport minden részén. Például gyorsan kijavítható a következetesen elgépelt márkanév a termékcsoportokban.
  7. Eszközcélzás a Discovery-kampányokban . A Discovery-kampányokban engedélyezni lehet a mobilszolgáltató szerinti célzást és a kampányszintű eszközajánlat-korrekciókat az asztali számítógépeken, mobilokon, táblagépeken és tv készülékeken. Az ajánlatkorrekció viszont csak 0% és -100% lehet.
  8. Márkabeállítások keresési és PMax kampányokhoz . Az Editor már támogatja a keresési és teljesítménymaximalizáló (PMax) kampányok márkabeállításait, különösen:
  • Márkakorlátozások a Keresésben
  • Márkakizárások a Performance Maxban
  1. A PMax dinamikus keresési hirdetési funkciói . Az Editor támogatja a dinamikus keresési hirdetésekkel kapcsolatos szolgáltatásokat a Performance Max kampányokban, többek között:
  • Dinamikus keresési hirdetések hozzáadása a PMax kampányokhoz.
  • A PMax kampányokhoz használandó oldalfeedek megadása.
  • Hirdetéscsoportonkénti weboldal-landoltatás.
  1. Hirdetésformátum kiválasztása a videóelérési kampányoknál . Mostantól kiválaszthatóak azok a hirdetésformátumok, amelyek megjelennek a videoelérési kampányokban, többek között:
  • Videóba ágyazott hirdetések (in-streams),
  • Hírcsatornán belüli hirdetések (in-feed),
  • Shorts hirdetések.
  1. Demand Gen kampány hirdetéscsoport-szintű hely és nyelv-választás. Mostantól a hirdetéscsoport szintjén beállítható a nyelvi és földrajzi célzást a keresletgeneráló kampányoknál. Fontos, hogy a célzási szintet csak a kampány létrehozásakor választhatjuk meg, később nem módosítható!
  2. PMax dinamikus keresési hirdetések frissítése . Nyomon követhetőe az egyes kampányok migrálási állapota, de fontos tudni, hogy a Google Ads Editor a migrálás befejeződéséig nem lesz használható. A migrálás után az eszköz letölti a kampányvázlatokat, és azonosítja a sikertelen frissítéseket. A hibákat is kiemeli, így például a hiányzó eszközöket. A hibák kijavítása után az Ajánlások azonnal alkalmazhatóak.

A Google Ads Editor 2.5-ös verziója Windows 7 vagy annál újabb illetve MacOS 11 vagy annál is újabb rendszerekhez érhető el.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Whats App Ads

A Meta megerősítette, hogy a hirdetések az „Frissítések” („Updates”) fülön fognak megjelenni — ott, ahol a felhasználók állapotfrissítéseket tesznek közzé, illetve csatornákat követnek.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hírek

Smart Bidding Exploration

A Google elindította a Smart Bidding Explorationt, amit az elmúlt 10 év legnagyobb licitálási fejlesztésének nevez! 
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet