We understand, we deliver.

A Google új funkciókkal bővíti a reszponzív keresési hirdetéseket



A Google az elmúlt napokban jelentette be, hogy több új funkcióval is bővíti az RSA hirdetéseket. 

Mi a reszponzív keresési hirdetés?

A reszponzív keresési hirdetésekkel olyan hirdetések hozhatók létre, amelyek az ügyfelekhez igazodva több és relevánsabb szöveget jelenítenek meg. Több címsor és leírás is megadható a hirdetésekben, amelyek különféle kombinációit a Google Ads idővel automatikusan teszteli, így megismerhetjük, hogy mely kombinációk teljesítenek a legjobban. A reszponzív keresési hirdetések javíthatják a kampány teljesítményét azáltal, hogy a hirdetés tartalmát úgy módosítják, hogy még inkább illeszkedjen a potenciális ügyfelek keresőkifejezéseihez.

google-408194_1280

Helybővítmény beszúrása

Ez az új funkció lehetővé teszi, hogy hirdetőként megjelenítsük azt a várost, megyét vagy országot, ahol a potenciális ügyfél tartózkodik. Ez a kampány földrajzi célzásán alapul. 

Ezt a beszúrást a {LOCATION (City)} paraméterrel tudjuk megtenni, ahol azt is be tudjuk állítani, hogy mit szeretnénk megjeleníteni, mint pl: város vagy ország. 

helybővítmény beszúrás

Visszaszámlálás

Hasznos funkció, mikor egy akciós terméket hirdetünk és be szeretnénk állítani egy visszaszámlálót, hogy még meddig érvényes az adott akció. Ezzel a funkcióval lehetőségünk van megadni egy befejező dátumot a hirdetésben, ezután pedig a rendszer kiszámolja, hogy mennyi idő van még hátra az akcióból. 

A visszaszámlálási beállítás a {COUNTDOWN paraméter beírásával idézhető elő, itt pedig meg tudjuk adni a befejező dátumot. 

visszaszámlálás paraméter

Új tesztelésre javasolt másolat

Az RSA-k létrehozásakor a rendszer kitölti nekünk a tesztelésre javasolt másolat legördülő menüjét. Ezt a szolgáltatást a Covid-19 időszakában frissítették új javaslatokkal, mint pl: érintés nélküli kézbesítés. 

Amennyiben megadjuk a végső URL-t, akkor további lehetőségeket is ajánl a Google, attól függ, hogy mi szerepel a weboldalunkon. 

RSA hirdetés javaslat

Új eszközjelentés

Az eredmények jobb megértése érdekében, a Google Ads egy új riportot tesz elérhetővé részünkre, amelyben összesíti az egyes eszközök adatait, kampánytól függetlenül, és egy pillanatképet ad a hirdetőknek a teljes teljesítményről. 

Ez hasznos lehet, hogy kiszűrjük a legjobban teljesítő hirdetéseket és nem kell külön hirdetéscsoportokba vagy kampányokba belépni az eredmények megtekintéséhez, mert ebben a riportban összesítve láthatjuk. 

új kampány eszközjelentés

Címke:
slide_template:
default

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Website: https://www.klikkmania.hu/

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

KLIKKMANIA KFT.
 H-1061 Budapest
 Andrássy út 36.
 +36 (20) 777 8858
 KAPCSOLAT

CLICK2DIGITAL LTD.
 125 Wood Street
 London, EC2V 7AW
 +44 (0) 20 3540 7393
 hello@click2digital.com