We understand, we deliver.

7 kreatív tartalmi ötlet az e-kereskedelmi oldaladhoz



A nagy márkák már felismerték, hogy egy képnél és némi szövegnél sokkal többre van szükség a sikeres online értékesítésben. Érdemes messzebbre tekinteni és igazán jó tartalommal segíteni a vásárlók elköteleződését. Ha bizonytalan vagy abban, hogyan is tehetnéd ezt meg, tekintsd meg az alábbi (külföldi) példákat!

tartalommarketing

1. REI szakértői tanácsai

Tartalmi ötlet: a bűvös “how to”.

A REI az egyik legismertebb kemping és szabadtéri sport kiskereskedő Észak-Amerikában. Nem a lifestyle blogjuk teszi őket különlegessé, sokkal inkább az, ahogyan a tartalmaikat beépítik a vásárlói élménybe.

A cég tevékenységek szerint csoportosítja a termékeit, ahol minden oldalon egyben oda illő tanácsokat is megjelenít.

REI-webshop

Pl. cipőt keresel hegymászáshoz? A jobb alsó részben nem csupán azt tudhatod meg, hogy milyen cipőt érdemes választanod, hanem arról is információkat szerezhetsz, hogyan használd a karabinereket.

2. Target: Finds

Tartalmi ötlet: felhasználók instagram posztjai.

A közösség ereje vitathatatlan, és ezt a Target is nagyon jól tudja. Éppen ezért alkotta meg a Finds nevű oldalt, ahova a legnépszerűbb termékeiket használók instagram storyjaiból válogat. Így nem csupán be tudja mutatni termékeit, hanem láthatóvá teszi azt is, hogy azt mennyire kedvelik a hús-vér vásárlók, mely egyértelműen jó hatással van a vásárlásokra.

finds-webshop

3. A GoPro csatornája

Tartalmi ötlet: felhasználók saját videói

Ahogyan a Target, úgy a GoPro is a felhasználók saját contentjeire épít. Míg a Target az Instagramot hívja ehhez segítségül, addig a méltán népszerű GoPro felhasználói a legkirályabb videós tartalmaikat a Youtube-on osztják meg.

Ha a terméked kedvelői maguktól videós contentet gyártanak a termékedről, igazán nagy lehetőséget hagynál ki, ha nem használnád fel értékesítési célra azokat. A GoPro is így tesz, a saját Youtube csatornáján osztja meg a büszke GoPro tulajdonosok saját videóit, mellyel kétségtelenül támogatja az értékesítést.

gopro-webshop

4. A Burberry akusztikus sorozatai

Tartalmi ötlet: zenész influencerek.

A zene univerzális nyelv. A Burberry a zenés sorozataival nem csupán szórakoztatni és elbűvőlni szeretné az oldallátogatóit a népszerű zenészek közreműködésével, hanem hitelességet is kölcsönöz ezáltal márkájának. Végtére is minden zenész aki beleegyezett az akusztikus sorozatban való részvételéhez, támogatja őket a jelenlétükkel. Ezt pedig nehéz lenne figyelmen kívül hagyni.

burberry-webshop

5. Best Buy – Vásárlói útmutató

Tartalmi ötlet: tutorialok.

Nem lehet úgy gondolni a technikai kereskedőkre, hogy eszünkbe ne jutna a Best Buy. Ez a kereskedő a weboldala látogatóit úgy gondozza, hogy még a vásárlás előtt tutorial videókkal kedveskedik és segíti őket a Buying Guides oldalon.

A cég a weboldal megfelelő részein helyez el CTA-kat, melyekkel szuperül edukálja a látogatókat.

Best-buy-webshop

6. Lane Bryant videó modelljei

Tartalmi ötlet: videós termékbemutató.

A legtöbb vásárló “imádja”, amikor kézhez kapja a weben vásárolt terméket, amiről kiderül, hogy közel nem úgy néz ki, mint a képeken.

A videó erre kínál remek megoldást, ugyanis így akár mozgásban is látható, milyen is a megtekintett termék.

A Lane Bryant remek példa arra, hogy nem csupán termékleírásokat használhatunk, hanem videókkal is megtámogathatjuk a végső döntést és az értékesítést.

Lane-Bryant-webshop

7. Woot.com: termékleírások

Tartalmi ötlet: szórakoztató termékleírások.

Ha az unalmas termékleírásokba egy kis csavart viszel, és szórakoztatóan írod meg azokat, könnyen ki tudsz tűnni a tömegből!

A woot.com jól ismert humoros szövegeiről, olyannyira, hogy számos látogató újra és újra, akár naponta is visszatér az oldalukra, hogy a jópofa szövegeken mosolyoghasson.

woot-webshop

 

Neked melyik ötlet tetszik a legjobban? Tudod valamelyiket hasznosítani a saját webáruházadban? Amennyiben igen, ne felejtsd belinkelni az áruházad commentbe, hadd lássuk a jó példákat mi is!

 

Cikkünk a Hubspot írása alapján készült.

Címke:
slide_template:
default
essb_pc_twitter:
1

Biztosítási és pénzügyi szektorban végzett munkái során ismerte fel, hogy a megfelelően megválasztott és alkalmazott kommunikáció az értékesítési siker kulcsa. A kommunikációban elmélyedve az online kommunikáció felé fordult, majd végül az Edutus Főiskola online marketing képzése során megbizonyosodott arról, hogy a munkáját is ezen a vonalon kívánja végezni. A tanulás és a fejlődés minden területen fontos számára. Érdeklődéssel fordul a különféle marketing eszközök felé, de úgy látja, az online marketingé a jelen és a jövő.

Website: http://www.klikkmania.hu

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

KLIKKMANIA KFT.
 H-1061 Budapest
 Andrássy út 36.
 +36 (20) 774 3790
 KAPCSOLAT

CLICK2DIGITAL LTD.
 125 Wood Street
 London, EC2V 7AW
 +44 (0) 20 3540 7393
 hello@click2digital.com