Mobil PPC hirdetés
Köszönhetően annak, hogy a Google és a Facebook is folyamatosan bővíti mobil hirdetési lehetőségeit, a keresőmarketing ügynökségek és így a mobil PPC hirdetések szerepe felértékelődött. Mind a Google, mind a Facebook hirdetési rendszere lehetőséget ad arra, hogy kattintás alapon (PPC, Pay Per Click) vásároljunk hirdetéseket nem csak a desktop, de a mobil felületeken is. Ügynökségünk rendelkezik a Google által kiadott Google Partner minősítéssel, mely biztosítékul szolgál arra, hogy mobil PPC hirdetései is a legjobb kezekben legyenek.
Mobil PPC hirdeteséi lehetőségek
Ahogyan a hagyományos desktop hirdetéseknél, úgy a mobilra célzott hirdetéseknél is beszélhetünk Keresőhirdetésekről és Display hirdetésekről is. Magyarországon a mobilra optimalizált Keresőhirdetési lehetőségek kimerülnek a Google Search hálózatában. Ami több is, mint elég számunkra, tekintve, hogy a Google keresőpiaci részesedése hazánkban közel 100%-os. A Display, vagyis tartalmi oldalakon történő mobil PPC hirdetéseknél viszont kibővül a célzási lehetőségünk a Facebook-kal. Így ha kiaknázzuk a Google Search, a Google Display Network és a Facebook mobil PPC hirdetésekben rejlő lehetőségeket, akkor a mobil eszközöket rendszeresen használó, magyar lakosság akár 100%-át elérhetjük.
A fiatal generáció hatalomátvételét követően, és a Baby Boomer nemzedék eltűnése után, a marketingeseknek újra kell gondolniuk stratégiai szokásaikat és alkalmazkodniuk kell a „mobile first” felfogáshoz. Tovább…
Amennyiben bővebben is érdeklik a Mobil PPC hirdetésben rejlő lehetőségek, tekintse meg referenciáinkat vagy lépjen kapcsolatba velünk!
KeresőhirdetésAds hirdetésDisplay hirdetésRemarketingMobil
- authorsure_include_css:
- slide_template:
- default
- authorsure_show_author_box: