Segíthetünk?

Google Ads

A Google saját hirdetési rendszerével kapcsolatban minősített szakembereink naprakész tudással rendelkeznek, minden eszközt és lehetőséget ismernek, amellyel hirdetési kampányaid a leghatékonyabban teljesíthetnek. A folyamatok optimalizálásához a legmodernebb külsős szoftvereket használjuk, így kampányaidnak hatékonysága garantált.

Facebook

A Facebook és az Instagram hirdetései számos megoldást kínálnak a közösségi oldalaktól kezdve az Audience Network-ön át a Messenger-ig. Szakértőink kiaknázzák a formai keretek és célzás szempontjából is óriási lehetőségeket rejtő rendszert, így a számodra rendkívül hatékony kampányokat hoznak létre és menedzselnek.

LinkedIn

A LinkedIn szakmai közösségi portál hirdetései segítségével a világ legnagyobb üzleti közösségét szólíthatjuk meg. Az egyre szofisztikáltabb szegmentálási és célzási megoldások kombinációjával szakértőink számos hirdetési formán keresztül (pl. display és remarketing hirdetések) érik el a termékeidnek, szolgáltatásaidnak célcsoportját jelentő közép- és felsővezető szakembereket.

Remarketing

Kollégáink szinte minden hirdetési rendszerben különös figyelmet szentelnek a remarketingnek, hiszen általa azok a felhasználók érhetők el böngészés vagy alkalmazás használat közben, akik korábban már felkeresték a hirdetett weboldalt, ezáltal jó eséllyel érdeklődnek a termékeid, szolgáltatásaid iránt.

Programmatic

Szakértőink számos Programmatic rendszert ismernek és alkalmaznak munkájuk során. A reklám megjelenésekkel kereskedő automatizált aukciókon keresztül így több forrásból elérhető adatokon alapuló célzási és optimalizálási döntéseket hozhatnak, a Te hirdetési stratégiádhoz illesztve azokat.

Landing page

Mivel a kampányok sokszor az egyszerű, de a hirdetésekhez igazított, a keresésre tökéletes választ adó landoló oldalakon jobb konverziót érnek el, jelentős szerepet szánunk nekik a hirdetések hatékonyságának növelésében. Szakértőink az Unbounce rendszerben készítik el ezeket az időszakos oldalakat, és integrálják őket digitális marketing eszköztárába.

Kapcsolódó esettanulmányok

Ceumedika-Klikkmania-PPC-kampanyok

Brandépítéstől a bevétel többszörözéséig

Korábban már futottak PPC hirdetéseik, de ügynökséget váltottak ráadásul az együttműködésünk kezdetekor a Ceumedika a webshop-motorját is lecserélte. Nagy örömmel fogadtuk, hogy minket választottak. Közösen átgondoltuk a stratégiát, hogyan lehetne az új webshopot népszerűsíteni a felhasználók számára. A kezdeti időszakban kizárólag Brand építést támogató kampányokat futtattunk annak érdekében, hogy az akkor még kevésbé ismert márkát népszerűvé tegyük a piacon.

Bővebben
Pelenka.hu - Klikkmánia keresőmarketing

Háromszoros bevétel, 15%-kal kevesebb költéssel

A Pelenka.hu pelenka és egyéb babaápolási termékeket árusító webshop. 2020-ban az Év Internetes Kereskedője. A tulajdonosoknak rendkívül magas elvárásaik vannak a megtérüléssel kapcsolatban, mely egyben a fő KPI is a közös munka során.

Bővebben

Blog cikkek

Friss hírek, elemzések, érdekességek,
interjúk a performance marketing
világából.

Még több blog cikk

2021. július 16.

Élesedett a Google júliusi algoritmus-frissítése

Egy hónappal a júniusi frissítés után július 1-én megérkezett a core update második felvonása. Míg az előző havi frissítés fokozatosan élesedett az egyes oldalakon, és lassan éreztette a hatását, addig a mostani frissítés hatásai azonnal érezhetőek voltak.

Tovább a cikkhez

2021. július 14.

Egy termékoldal több termékváltozattal jó vagy rossz SEO szempontból?

Webshopok kialakításánál gyakran felmerül a kérdés, hogy a méret- és színváltozatok egyazon termékoldalon legyenek-e, vagy külön. Attól függ!

Tovább a cikkhez

Kezelt platformok

Google Ads

Google Marketing Platform

YouTube Certified

TikTok hirdetések Klikkmánia

TikTok Partner

Facebook

AdRoll

Instagram

LinkedIn

Pinterest

Microsoft

Yandex

Seznam

Criteo

Kapcsolat

Vegye fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseire legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérjen ingyenes konzultációs időpontot!