Hirdetőként fontos feladatunk odafigyelni arra, hogy a kampányaink hogyan teljesítenek, és ebben a különböző rendszerek is segítenek minket. A Facebook a megfelelő képarány kapcsán nyújt most segítséget.
A Facebook úgy tapasztalja, hogy az 1:1, avagy a négyzetes képarányú linkek sokkal jobb átkattintást eredményeznek, mint fekvő társaik.
Ráadásul ezzel az Instagrammal megegyező formátumot erősítenek. Ennek megfelelően (bár hivatalos állásfoglalás még nincs), mi az Instagramon is optimális 1080X1080-as képarányt javasoltjuk használni.
Sok munkát jelenthet az átállás, de fokozatosan mégis érdemes meglépni a lehető legtöbb hirdetésünknél és linkünknél, ugyanis így lehetőségünk nyílik nagyobb helyet elfoglalni a különféle eszközök képernyőjén, ezzel is növelve a kattintás és végső soron a konverziók esélyét. Pont úgy, ahogyan a Google Ads esetében is javasoljuk kihasználni a 3 címsor és két leírás lehetőségét a nagyobb helykihasználás érdekében.