Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Változás a Facebook képeknél: négyzetes képarány

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2018.11.08.

Hirdetőként fontos feladatunk odafigyelni arra, hogy a kampányaink hogyan teljesítenek, és ebben a különböző rendszerek is segítenek minket. A Facebook a megfelelő képarány kapcsán nyújt most segítséget.

A Facebook úgy tapasztalja, hogy az 1:1, avagy a négyzetes képarányú linkek sokkal jobb átkattintást eredményeznek, mint fekvő társaik.

1-1-keparany

Ráadásul ezzel az Instagrammal megegyező formátumot erősítenek. Ennek megfelelően (bár hivatalos állásfoglalás még nincs), mi az Instagramon is optimális 1080X1080-as képarányt javasoltjuk használni.

Sok munkát jelenthet az átállás, de fokozatosan mégis érdemes meglépni a lehető legtöbb hirdetésünknél és linkünknél, ugyanis így lehetőségünk nyílik nagyobb helyet elfoglalni a különféle eszközök képernyőjén, ezzel is növelve a kattintás és végső soron a konverziók esélyét. Pont úgy, ahogyan a Google Ads esetében is javasoljuk kihasználni a 3 címsor és két leírás lehetőségét a nagyobb helykihasználás érdekében.

 

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet