Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Változás a Facebook képeknél: négyzetes képarány

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2018.11.08.

Hirdetőként fontos feladatunk odafigyelni arra, hogy a kampányaink hogyan teljesítenek, és ebben a különböző rendszerek is segítenek minket. A Facebook a megfelelő képarány kapcsán nyújt most segítséget.

A Facebook úgy tapasztalja, hogy az 1:1, avagy a négyzetes képarányú linkek sokkal jobb átkattintást eredményeznek, mint fekvő társaik.

1-1-keparany

Ráadásul ezzel az Instagrammal megegyező formátumot erősítenek. Ennek megfelelően (bár hivatalos állásfoglalás még nincs), mi az Instagramon is optimális 1080X1080-as képarányt javasoltjuk használni.

Sok munkát jelenthet az átállás, de fokozatosan mégis érdemes meglépni a lehető legtöbb hirdetésünknél és linkünknél, ugyanis így lehetőségünk nyílik nagyobb helyet elfoglalni a különféle eszközök képernyőjén, ezzel is növelve a kattintás és végső soron a konverziók esélyét. Pont úgy, ahogyan a Google Ads esetében is javasoljuk kihasználni a 3 címsor és két leírás lehetőségét a nagyobb helykihasználás érdekében.

 

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet