Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Twitter Shopping a láthatáron!

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.06.22.

Új funkciókkal kínál shopping élményt felhasználóinak a Twitter – a tesztidőszak végén bővítik a kurátorok listáját.

Egy Pinterest-hez hasonló vásárlási élményt mutatott be a napokban a Twitter. A közösségi portál két új funkciót tesz lehetővé a márkáknak, hírességeknek, és véleményvezéreknek. A termékoldalak és gyűjtemények egy újabb értékesítési frontot biztosítanak a cégeknek, márkáknak, amelyek így könnyebben érhetik el célközönségeiket.

A gyűjtemények olyan egyedi oldalak lesznek, melyeket a kiválasztott felhasználók kedvenc termékeikkel, szolgáltatásaikkal, helyeikkel tölthetnek fel, illetve a márkák, cégek bemutathatják például új kollekcióikat, vagy a szezon legkelendőbb termékeit.

Twitter - Gyűjtemények

A másik újdonság akár a Twitteren belüli tranzakciókat is lehetővé teszi. Ha egy termékre kattintunk, a Twitter a termékoldalra landoltat minket, ahol többek között az adott termékről szóló tweeteket, véleményeket, képeket, videókat, árakat, valamint egy részletes leírást is találunk – sőt, akár egy „buy” gombbal is találkozhatunk.

Twitter - Termékoldalas post

Twitter - Termékoldal

A tesztidőszak alatt csupán 41 kiválasztott felhasználónak nyílik lehetősége kipróbálni az újdonságokat, de a jövőben minden bizonnyal bővülni fog a lista. A tesztben résztvevő felhasználók többek között napjaink egyik legelismertebb kosárlabdázója, LeBron James, a sikeres talk show házigazda, Ellen DeGeneres, és az első Kirk kapitányként ismert William Shatner is, de például a Nike, a Target és a TechCrunch is lehetőséget kapott az új funkciók kipróbálására.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet