Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A TOP 3 hivatalos Google rangsorolási faktor

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.03.29.

Amikor a Google bejelentette, hogy elindították a RankBrain-t, azonnal megerőstették, hogy ez a harmadik legfontosabb Google rangsorolási faktor, mely befolyásolja, hogy hányadik helyet foglaljuk el a Google találati listáján az egyes keresőszavakra. Azonnal elindultak a spekulációk, hogy akkor valójában melyik a legfontosabb első kettő, de erre már nem született válasz, egészen mostanáig.

Előző héten egy hangout megbeszélésen Andrey Lipattsey, a Google Search Quality Senior munkatársa megerősítette, hogy a linkek és a tartalom a két legfontosabb Google rangsorolási faktor, megelőzve a RankBrain-t.

A RankBrain, mint Google rangsorolási faktor?

Közben már arra is fény derült, hogy a RankBrain nem egyértelműen rangsorolási faktor, hanem egy olyan algoritmus (mesterséges intelligencia), mely folyamatosan felülvizsgálja a tényezőket és ha kell újrasúlyozza azokat.

A hatékony és sikeres keresőoptimalizálás azonban továbbra is a részletekben rejlik. Az ugyanis, hogy a tartalom és a hivatkozások mennyire fontosak, már eddig is közismert volt, csak nem hivatalos. Az azonban, hogy pontosan milyen minőségű tartalomfejlesztést végzünk és milyen linkfejlesztést már rengeteg apró részleten múlik, melyre az egyik leginkább szemléltető útmutató a Search Engine Land által kiadott SEO periódikus (Google rangsorolási faktor) rendszer:
Google Rangsorolási Faktor, periódikus rendszer

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Megérkezett a Google AI Mode Magyarországra – új korszak a keresésben

A Google bejelentette, hogy 2025 októberétől az AI Mode már Magyarországon és magyar nyelven is elérhető. Fedezd fel, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a keresési élményt!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Mutass többet