Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Megduplázódott a reszponzív weboldalak száma

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.07.21.

Az internetes kereskedelemre kihelyezett honlapok 20%-a használ már reszponzív webdesign-t, szemben a tavalyi évvel, amikor ez az arány még csak 9%-os volt.

Az e-kereskedelmi oldalak egyre nagyobb százaléka él a reszponzív webdesign nyújtotta előnyökkel és fektet komolyabb hangsúlyt a mobil eszközökről érkező forgalom kiszolgálására – derül ki a Pure Oxygen Labs, mobil marketinggel foglalkozó cég kutatásából.

Egy Top 500-as online kerekedői listán azokat az oldalakat vizsgálták, amelyek komoly változtatásokat eszközöltek a mobil piac, és a bennük rejlő lehetőségek maximális kihasználása érdekében. Míg a 2014-es évben ezen értékesítők csupán 9%-a használta az említett weboldal formátumot, addig a mostani eredmények szerint ez az arány már 20%-ra növekedett!

A reszponzív weboldalak növekedése

Noha a legtöbb website továbbra is külön oldalt üzemeltet a mobil forgalom kiszolgálására, ez a szám folyamatosan csökken, a dinamikus oldalakat (azonos URL alól külön HTML kódot szolgál ki a lekérdező eszköz szerint) pedig már lekörözte a reszponzív webdesign.

Az eredmény alapján úgy tűnik, hogy a Google által csak „Mobilegeddon”-nak nevezett algoritmus változás el kezdte kifejteni a hatását (amihez minden bizonnyal az online marketinggel foglalkozó médiumok és kutatások is nagymértékben hozzájárultak) és az emberek végre ráeszméltek a mobil piac fontosságára.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet