Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Májusban érkezik a Google mobilbarát algoritmusa

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.03.21.

A Google a Webmester blogján jelentette be, hogy fellendítik a mobilbarát algoritmus hatásait, amit még 2015. április 21-én indítottak el.

A Google szerint még május elején meg fog történni a frissítés, ami növeli a mobilbarát rangsorolás előnyeit. A Google továbbá azt is mondta, hogy azok, akiknek az oldala már mobil-barát, azoknak nem kell aggódniuk, hiszen ez a frissítés nem fogja őket érinteni.

A frissítést fokozatosan terjesztik majd ki, ezért nem fogjuk látni a lemorzsolódást a nem mobilmarát weboldalak esetében, amikor is az algoritmus elindul. Az viszont egyelőre nem világos, hogy a közzététel heteket vagy hónapokat vesz majd igénybe. A Google csak annyit mondott, hogy az indulás már kiterjeszve, a frissítés pedig május elején várható.

google-mobile-friendly-algorithm

A mobilbarát algoritmus egy page-by-page jel, tehát beletelik egy kis időbe mire a Google kiértékeli az egyes weboldalakat, és lehet ezért történik fokozatosan a kiterjesztése.

Attól függetlenül, hogy milyen gyorsan térképezi fel és indexeli a Google az összes oldalt a webhelyünkön, a hatás lassú lehet, hogy megmutatkozzon.

Úgy tartják, hogy ennek a közzétételnek kisebb mértékű hatása lesz, mint az eredeti mobilbarát frissítésnek, ami az úgynevezett “Mobilegeddon”. Az eredeti Mobilegeddon-ról azt gondolták, hogy jelentős hatással van a mobil eredményekre, de nem mindenki mondta azt, hogy annyira sok.

A Google mobilbarát eszköze és a mobil iránymutatása a segítségünkre lehet, ha az oldalunk még nem mobilbarát, vagy, ha csak biztosra szeretnénk menni.

Valamint korábbi mobilbarát algoritmus cikkünkben is összefoglaltuk a fontos tudnivalókat.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet