Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Last minute: itt az iOS14 változás

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.04.27.

Az Apple bejelentette, hogy április utolsó hetében általánosan elérhetővé teszi az iOS 14.5 frissítést és vele együtt az AppTracking Transparency keretrendszert.

Onnantól kezdve az applikációk csak akkor követhetik a felhasználókat, ha ahhoz a felhasználó kifejezetten hozzájárult.

Ez korlátozást minden olyan vállalkozást érint, akik Facebookon Apple vagy más iOS felhasználók számára hirdetnek.

A változás részként a Facebook új mérési módszert vezet be, mint amilyen az Apple SKAdNetwork API és összesített eseménymérés.

A protokoll korlátozza, összevonja, késlelteti az eredmények megjelenítését. A kampányok eredménye továbbra is mérhető marad, ám az iOS felhasználóknál erős korlátozásokkal.

Szintén csökken bizonyos célközönségek és megjelenítések beállítási lehetősége.

Cselekedj azonnal, hogy minimálisra csökkentsd a kampányaid megszakadását!

Tennivalók Applikáció hirdetőként:

  • Frissítsd a Facebook SDK verziót legalább 8.0-ra. 
  • Állítsd be a konverziókat az eseménykezelőben
  • Úgy tervezd meg a kampányokat, hogy applikációnként 1 fiókban hirdethetsz, 9 kampánnyal, és kampányonként 5 hirdetéscsoport használható.

Webes eseményeket használó kampányok esetén:

  • Ha még nem tetted, igazold a domain tulajdont a Facebook Vállalkozáskezelőben
  • Állítsd be és rangsorold a maximum 8 webes konverziós eseményt
  • Az erőforrásközpont segítségével nézd át, és frissítsd azokat a hirdetéseket és hirdetéscsoportokat, amik érintettek a változásban.

Ha nem állítod be a szükséges változtatásokat:

  • Nem hirdethetsz applikációt iOS 14.5 felhasználók számára
  • Némely hirdetéseid akár teljesen le is állhatnak
  • Bizonyos optimalizálási beállítások sem lesznek elérhetők számodra.

A változtatások főbb területei tehát:

Konverziós események

Mérés és jelentések

Hirdetések létrehozása, közönség választása, applikációs kampányok

A Facebook állásfoglalása szerint fontos számukra a privát szféra és adatok védelme, de emellett a hirdető kis és nagyvállalkozások minél jobb kiszolgálása is. Emiatt olyan, perszonalizált hirdetési rendszer kialakításán dolgoznak, ami kevesebb személyes adat kezelésével is hatékonyan tud működni.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet