Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Kiterjesztett szöveges hirdetés nem jelent előnyt! Vagy mégis?

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.08.30.

Augusztusban mindenki számára elérhetővé vált a Kiterjesztett szöveges hirdetés, aminek köszönhetően még masszívabb lehet a jelenlétünk a Google fizetett találatai között. Ugyanakkor továbbra is futnak a hagyományos szöveges hirdetések, így sokakban felmerült a kérdés, hogy jelent-e rangsorolási előnyt, ha valaki a Kiterjesztett verziót használja.

A Google most egyértelműen leszögezte hivatalos oldalán keresztül, hogy ilyesmiről szó sincs, a rangsort továbbra is a licit és a minőségi mutató határozzák meg.

Miért lehet, hogy mégis?

A dolog pofonegyszerű. Az új hirdetési forma a megjelenésének köszönhetően jóval magasabb CTR mutatókat képes produkálni, amivel javulhat a kampány általános teljesítménye, minőségi mutatója is. Ha javul a minőségi mutató – ami, mint tudjuk egyik eleme a rangsort befolyásoló tényezőknek -, akkor erősödhet a pozíciónk is.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet