Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Kiemelt helyen a tweetek a Google találati listáján

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.05.20.

A Google és a Twitter legújabb közös megállapodásának köszönhetően hamarosan érkeznek a keresési eredményekbe ágyazott legfrissebb tweetek, ezzel még nagyobb láthatóságot garantálva azoknak a vállalatoknak, melyek aktívan használják a közösségi médiát.

A tegnap bejelentett új találati megjelenítési forma az Egyesült Államokban, mobilon végzett keresési eredményeknél már látható, és a Google ígérete szerint hamarosan más országokban és desktopon végzett kereséseknél is elérhető lesz. A találati eredmények rangsorolásában már eddig is előnyt jelentett a közösségi média jelenlét és integráció, most pedig ez még fontosabbá vált a keresőoptimalizálás szempontjából.

Példaként nézzünk egy keresést a Nasára.

Kiemelt helyen a tweetek a Google SERP-en

A twitteres találati eredmények az oldal tetején vagy egyes kereséseknél lejjebb, az oldal közepén láthatók. A bejegyzések prominensen jelennek meg, nagy képekkel, és swipe-olni is lehet közöttük.

A Google azt írja hivatalos blogján, hogy az újítás célja, hogy a felhasználók valós idejű információkhoz jussanak a fontos eseményekkel kapcsolatban, és hogy a Twitteren keresztül a vállalatok vagy egyének a legrelevánsabb pillanatban érhessék el a célközönségüket.

A találatok megjelenítéséhez nem kapcsolódik monetizáció, vagyis a Twitternek nem származik közvetlen anyagi haszna a kattintásokból, illetve a bejegyzések megjelenítéséért sem kell fizetni. Jelentős forgalmat generál viszont a Twitter oldalának és mobil applikációjának.

Hamarosan hazánkba is elérkezik ez az újítás a Google keresési találatok megjelenítésében, a következő hónapok során érdemes felkészülni és fejleszteni Twitteres jelenlétünket.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Júliusi Google Analytics 4 Consent Mode változás

A Google Analytics 4 mostantól nem csak jelzi, hanem egy sávos rendszerrel értékeli is az Adatfolyamokban a consent beállításokat. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

A PMAX kampányok legutóbbi frissítése bevezetett egy új „Képek” szekciót a kampánybeállítások között

A Google automatikusan bekapcsolja a hirdetők számára ezt az új PMAX funkciót.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet