Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Késik a Google Pingvin frissítés!

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.07.14.

Gary Illyes, a Google Webmaster Trends elemzője szerint a Pingvin frissítése csak hónapok múlva várható, jelenleg azon dolgoznak, hogy az algoritmus hosszú távon, valós időben futhasson.

A Google munkatársa a hétvégén jelentette be a Twitteren, hogy a frissítés még jó ideig nem lesz elérhető, és ebben több dolog is közrejátszik. A webmesterek joggal kezdik elveszíteni a türelmüket, hiszen a cég még június elején ígérte, hogy hamarosan érkezik a frissítés és azóta is tolják az algoritmus aktiválását.

Aki tehát szemfülesen követi a híreket, azokat mindez valószínűleg nem ért váratlanul, korábban a searchengineland.com oldalon taglalták, hogy a Pingvin túlságosan lassú és jelenleg is azon munkálkodnak, hogy hogyan tehetnék azt gyorsabbá.

A keresőóriás nem titkolt célja, hogy az algoritmus stabilan, valós időben és folyamatosan frissülő link-adatbázissal működjön, de hogy erre mikor kerül sor, azt egyelőre nehéz lenne megjósolni.

A Google Pingvin korábbi frissítései

  • Penguin 1.0 | 2012.április.24.
  • Penguin 1.1 | 2012.május.26.
  • Penguin 1.2 | 2012.október.5.
  • Penguin 2.0 | 2013.május.22.
  • Penguin 2.1 | 2013.október.4.
  • Penguin 3.0 | 2014.október.17.

 

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

SEO

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba?

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba? Segítünk!
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet