Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Itt vannak a Google Ads változásai

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2018.09.03.

Ahogyan korábban is beszámoltunk róla a Google Adwords, vagyis Ads bővítette a keresőhirdetésekben rejlő lehetőségeket.

Az újdonság egyre több fiókban elérhető, és nagyon jó eredményekkel kecsegtet.

3-headlines

Összefoglalva tehát az alábbi változások történtek:

Címsor: 2 helyett 3, változatlanul 30 karakterrel

Leírás: 1 helyett 2, ráadásul 80 karakterről 90 karakterre növekedett hosszal.

Ez persze nem jelenti azt, hogy a régi hirdetések eltűnnek vagy szükséges őket azonnal felülírni, azonban érdemes élni ezzel a lehetőséggel, mivel ezáltal növekszik a hirdetések által a keresőben elfoglalt hely.

Tudnunk kell azt is, hogy nem minden esetben fog mindhárom headline és mindkét leírás megjelenni, ez csupán egy opció.

 

A további részletekről a Wordstream oldalán olvashatsz.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet