Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Google Adwords jegyzetek

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2018.06.18.

Ahogyan azt már megszokhattuk, az Adwords folyamatosan változik, és időről időre hasznos újdonságokkal bővül. 

Az egyik ilyen újdonság a jegyzet készítésének lehetősége, mellyel lehetőségünk van különféle fontos üzenetekkel ellátni a kampányainkat. Erről korábban már írtunk is, itt.

Azóta azonban nem csak kipróbáltuk, hanem előszeretettel használjuk is ezt a lehetőséget, úgyhogy bemutatjuk, hogyan lehet ezt alkalmazni.

Először is fontos, hogy kampány és hirdetéscsoport szinten van lehetőségünk jegyzeteket készíteni, a hirdetéseinket már nem tudjuk ilyen módon megjelölni.

Az új felületen a kampányok vagy hirdetéscsoportok szintjén állva tehát megjelenik egy szemléltető chart (ahogyan a korábbi felületen is).

A chart adott időszakára állva egerünkkel megjelenik a jegyzet készítés lehetősége:

megjegyzes-hozzaadasa

A képernyőfotón látható ‘megjegyzés hozzáadása’ írásra kattintva van lehetőségünk bármilyen, számunkra vagy a kampányok tekintetében fontos jegyzet megadására.

Erre kattintva szabadszöveges mező jelenik meg, ahova bármilyen fontos infot írhatunk, mely a charton az adott napnál jelenik meg.

megjegyzes

Ahogyan látható, egy kis ponttal (négyzettel 🙂 ) jelöli az adwords a jegyzet helyét, amire kattintva megtekinthető akár az összes jegyzet is.

Szóval nagyon hasznos funkció ez, hiszen úgy tudunk módosításokat véghez vinni a kampányainkban vagy hirdetéscsoportjainkban, hogy azt egyúttal jegyzetekkel is elláthatjuk, melynek köszönhetően ez könnyen visszakereshető is lesz, amolyan emlékeztetőként.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet