Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Google Adwords: ideje váltani!

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2018.05.17.

Már 17 éve annak, hogy a Google bemutatta új termékét az Adwords-öt, mellyel a kis és nagy vállalkozásoknak egyaránt segíteni kívánta a digitális jelenlétét, a könnyeb boldogulást az online térben. Bár sok minden változott azóta, a küldetésük változatlan maradt. 

adwords-kornyezet

Az egyelőre még béta verziióban működő új Adwords felület a gyorsaságon felül azt ígéri, hogy segít hatékonyabban elérni a meghatározott üzleti célokat. A változás folyamatos, de a legfontosabb dolgok elérhetőek az új felületen, kezdve a keresési hirdetésekhez használt remarketinglistáktól a kulcsszótervezőig. Ugyanakkor minden újdonság már csak itt látható és ezen a verzión keresztül használható.

adowrds-beta

Most, hogy minden lényeges dolog elérhető az Adwordsben, semmi akadálya, hogy átszokjunk az új felületre. Annál is inkább, mert év végével már ez lesz az egyedüli módja a fiókok kezelésének, ugyanis a jelenlegi verzió nem lesz tovább elérhető.

Természetesen a végleges változást megelőzően számíthatunk egy értesítő levélre, de nem érdemes megvárni az utolsó pillanatot a váltással.

Néhány segítség

Érdemes megismerkedni ezzel a segítséggel, mely körbevezet az új felületen. Ha a képes útmutatókat jobban kedveled, akkor azt is megtekintheted, de az Adwords súgó is rendelkezésre áll.

 

 

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet