We understand, we deliver.

Újdonság a Google Adwords hirdetéseknél



Új hirdetésformátum jelent meg (egyelőre csak béta verzióban), mely dinamikusan kombinálja a címsorokat és a leírásokat search kampányainkban.

Ezentúl lehetőségünk nyílik egy hirdetést több címsorral és leírással elindítani, a Google pedig maga teszteli a különféle kombinációkat annak érdekében, hogy az a lehető legjobban szolgálhassa a meghatározott cél elérését. A gépi tanulás tehát mostantól ilyen formában is segít bennünket, hirdetőket.

adwords-news

Ez az új lehetőség egyelőre csak az Adwords bétában érhető el, azonban ott sem áll még mindenki rendelkezésére.

Számos haszna és előnye mellett kiemelendő, hogy ezzel tovább próbálja segíteni a Google a hirdetőket, és a manuális A/B tesztelésre kínál alternatívát.

Kiemelték továbbá, hogy a változással a hirdetéscsoportoknak így lehetőségük nyílik több aukcióban részt venni, több lehetőséget nyitva a hirdetések megjelenítésére.

Ha némi ösztönzésre volna szükséged ahhoz, hogy kipróbáld az új hirdetéseket, a Google erről is gondoskodott. Kibővítette az eddigi lehetőségeket ugyanis, mostantól három címsort is írhatunk, valamint legfeljebb 90 karakterből álló leírást készíthetünk az eddigi 80 helyett.

adwords-ujdonsag

A hirdetéskombinációkkal a hirdetők akár 15 címsort és négy leírást megadhatnak. A többi mező változatlan maradt.

Ez persze némi fejtörést is okozhat, hogy miket adjunk meg a címsorokban és leírásban, milyen előnyöket emeljünk ki. A Google azt javasolja, hogy az első három címet úgy írjuk meg, mintha az együtt jelenne meg (mindenféle sorrendben értelmesen). Értelemszerűen, amennyiben csak egyet-egyet írunk meg, csak az fog megjelenni.

Az új lehetőséget tehát egyelőre bétában érjük csak el. Ha további információkat olvasnál róla, az Adwords support és a search engine land oldalán megteheted.

 

 

Címke:
slide_template:
default

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Website: https://www.klikkmania.hu/

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

KLIKKMANIA KFT.
 H-1061 Budapest
 Andrássy út 36.
 +36 (20) 774 3790
 KAPCSOLAT

CLICK2DIGITAL LTD.
 125 Wood Street
 London, EC2V 7AW
 +44 (0) 20 3540 7393
 hello@click2digital.com