Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Google adds generative AI insights, shopping ad campaign goals

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.09.06.

A Google új eszközei valós idejű vásárlási trendeket, mesterséges intelligencia által vezérelt betekintést és automatizált készlet szinkronizálást kínálnak.

A google 4 fő frissítést mutatott be:

  • Vásárlási trendek betekintése. Mostantól valós idejű vásárlási trendeket érhetünk el a Google Merchant Centerben. Ez segíthet a készlet és a termékleírások módosításában a vásárlók tényleges keresése vagy a vírustrendek alapján.
  • AI-alapú insights . A Merchant Center Next két új generatív mesterséges intelligencia funkciója gyors összefoglalókat biztosít a termék teljesítményéről és egyedi jelentéseket készít konkrét adatlekérdezések alapján.
  • Automatizált bolti elérhetőség. A Google egyszerűsíti a helyi készlet hirdetések kezelését azáltal, hogy automatikusan szinkronizálja a bolti elérhetőséget a kiskereskedők webhelyeiről. Ez megkönnyíti a vásárlók számára a közeli termékek megtalálását.
  • Új kampánycélok. A Google Ads mostantól lehetőségeket kínál az ügyfélszerzési célok meghatározására és a kampányok profitközpontú mutatókkal történő optimalizálására, így segítve a hirdetőket a profit és az optimalizálás előnyben részesítésében a vásárlási csúcsidőszakokban.

Link: https://searchengineland.com/google-new-tools-short-holiday-season-446046

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

SEO

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba?

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba? Segítünk!
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet