Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Ezentúl 3 címsorral hirdethetsz Google-ben

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2018.08.14.

A Google bővítette a szövegek darabszámát. Ezentúl lehetőségünk lesz három címsor és két leírás megadására szöveges hirdetéseinkben is.

Ráadásul nem csak a sorok száma, hanem a karakterek száma is megnövekedett, ezentúl 90 karakteres leírást készíthetünk hirdetéseinkhez (ahogyan a reszponzív hirdetéseknél is van). Szóval ha nem vagy híve a reszponzív hirdetéseknek, akkor is van lehetőséged több szöveggel (és nagyobb helyet foglalva) megjelenni a Google találati listáján.

google-hirdetes

Ez az újdonság augusztus végén jelenik meg, és egyre több hirdető számára lesz elérhető a fiókjában.

A reszponzív hirdetések, melyek gépi tanuláson alapulnak a következő hónaptól lesznek elérhetőek, az alábbi nyelveken: angol, francia, német, spanyol. Természetesen fokozatosan a többi nyelvre is kiterjesztésre kerül.

 

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet