Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Ezentúl 3 címsorral hirdethetsz Google-ben

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2018.08.14.

A Google bővítette a szövegek darabszámát. Ezentúl lehetőségünk lesz három címsor és két leírás megadására szöveges hirdetéseinkben is.

Ráadásul nem csak a sorok száma, hanem a karakterek száma is megnövekedett, ezentúl 90 karakteres leírást készíthetünk hirdetéseinkhez (ahogyan a reszponzív hirdetéseknél is van). Szóval ha nem vagy híve a reszponzív hirdetéseknek, akkor is van lehetőséged több szöveggel (és nagyobb helyet foglalva) megjelenni a Google találati listáján.

google-hirdetes

Ez az újdonság augusztus végén jelenik meg, és egyre több hirdető számára lesz elérhető a fiókjában.

A reszponzív hirdetések, melyek gépi tanuláson alapulnak a következő hónaptól lesznek elérhetőek, az alábbi nyelveken: angol, francia, német, spanyol. Természetesen fokozatosan a többi nyelvre is kiterjesztésre kerül.

 

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet