Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Eltűnt a PageRank érték? Hogyan tovább?

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.04.19.

Ez már végleges és nem is fog visszajönni. Korábbi cikkünkben beszámoltunk arról, hogy a Google végleg kivezeti a PageRank, mint nyilvános mutató és toolbar alkalmazását. Ez most hétvégén meg is történt, így aki lemaradt a korábbi hírekről most biztosan megijedt, de ne tegye!

A PageRank értéket a gyakorlatban már évek óta senki sem használja, helyette rengeteg olyan SEO érték/mutató létezik, ami alkalmasabb keresőoptimalizálásra, de a legfontosabb, hogy rendszeresen frissítik is.

Milyen SEO mutatókat érdemes használni?

Gyakorlatilag az összes nagyobb SEO eszközök fejlesztésével foglalkozó cégnek van saját mutatója és nagyjából megbízható is. Így a javaslatunk azon alapszik, hogy ügynökségi szinten mi miket szeretünk és melyekkel van már pozitív tapasztalatunk:

  • Domain Authority, a MOZ saját mutatója.
  • Az Ahrefs által alkalmazott Domain Rank.
  • A Majestic SEO-nak a Trust Flow-ja.
  • SEranking saját KEI mutatója.

Ugyanakkor ne felejtsük el, hogy a keresőoptimalizálásnak számos aspektusa létezik, ezért nem lehet általánosítani. Attól függően, hogy mi a SEO tevékenységünk célja, könnyen lehet, hogy egyszerű Google Analytics mutatók is elégségesek lesznek számunkra. Szuhi Attila, az ITE magazin szerekesztője is publikált egy cikket a témában, amiben még részletesebben kifejti a lehetőségeket!

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet