Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Eljött a második Mobilegeddon?

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.11.04.

A héten indult a Google mobilbarát algoritmusába épülő azon frissítése, mely innentől kezdve bünteti az összes olyan weboldalt, melyek a felhasználói élményt zavaró módon, hatalmas pop-up bannerekkel szeretnék a látogatót az adott mobil alkalmazás installálására késztetni.

Szeptember elsején szellőztették meg, hogy várható egy ilyen jellegű büntetés, de a bevezetéséről semmi konkrétum nem hangzott el. Ami érdekesség, hogy az egész feltárási folyamat és büntetés a mobilbarát algoritmus szerves részét képezi inenntől kezdve. Amit fordíthatunk úgy is, hogy hiába pipáltunk ki minden egyes tényezőt, amit a Google előírt nekünk április 21-ét követően, ha nem megfelelő az alkalmazás installációs hirdetés a saját oldalunkon, akkor büntetést kaphatunk.  Alább látható 2 példa a helyes és a helytelen megoldásra is:

PÉLDA 1 – HELYES

mobilbarat-installacios-hirdetes

PÉLDA 2 – HELYTELEN

nem-mobilbarat-installacios-hirdetes

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet