Megérkezett a podcastunk legelső epizódja, amely mostantól segít eligazodni az online marketing és a digitális jelenlét egyre gyorsabban változó világában. Hallgasd meg KLIKKTALK adásunk, ahol az online trendek nem csak érthetőek, hanem követhetőek és alkalmazhatók is! Ha szeretnél naprakész maradni marketingesként, vállalkozóként, vagy csak kicsit is érdekel az online marketing világa – ez a podcast neked szól!

Miről szól az első epizód?
Az első epizódban arra keressük a választ, hogy hogyan fog kinézni a digitális jelenlét 2025-ben. Hallhatsz benne a keresőoptimalizálás (SEO) és e-kereskedelem jövőjéről, a mesterséges intelligencia alkalmazásáról, és az egyre népszerűbb short-form videók térhódításáról – sőt, még arról is, hogyan használja a TikTok-ot egy orvosi praxis.
A beszélgetés résztvevői:
- Polgári Edit – Account Director, Medigrow
- Keresztessy Zoltán – CEO, Klikkmánia
- Solcz Tamás – Head of Digital, Klikkmánia
- Varga Zoltán – Owner, Klikkmánia
Miért érdemes meghallgatni?
Ha érdekel, hogyan épül a jövő marketingje, és milyen eszközök segítenek a személyre szabott vásárlói élmény kialakításában, akkor ez az adás kötelező hallgatnivaló! Többek között azt is megtudhatod belőle, hogy hogyan reagálnak a különböző korosztályok a digitális tartalmakra, és hogy manapság milyen szerepet kapnak a mikro influencerek és a User Generated Content az online marketingben.
Hol érhető el az első KLIKKTALK adás?
Nézd meg videós verzióban a YouTube-on, vagy ha épp úton vagy, hallgasd meg YouTube Music-on vagy Spotify-on – bárhol, bármikor!