Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Hírek

Elindult podcast adásunk: KLIKKTALK – Ezeket a trendeket és változásokat látjuk az online világban 2025-re – 1. epizód

Tartalomjegyzék

Zoltán Varga
2025.04.14.

Megérkezett a podcastunk legelső epizódja, amely mostantól segít eligazodni az online marketing és a digitális jelenlét egyre gyorsabban változó világában. Hallgasd meg KLIKKTALK adásunk, ahol az online trendek nem csak érthetőek, hanem követhetőek és alkalmazhatók is! Ha szeretnél naprakész maradni marketingesként, vállalkozóként, vagy csak kicsit is érdekel az online marketing világa – ez a podcast neked szól!

Négyen mosolyognak piros háttér előtt KLIKKTALK és Podcast az online világ legkattintottabb trendjeiről szöveggel. A tetején a KLIKKMÁNIA logó ül, egy mikrofon ikonnal körben, miközben olyan témákban mélyednek el, mint a hamis értékelések és a Google Maps frissítései.

Miről szól az első epizód?

Az első epizódban arra keressük a választ, hogy hogyan fog kinézni a digitális jelenlét 2025-ben. Hallhatsz benne a keresőoptimalizálás (SEO) és e-kereskedelem jövőjéről, a mesterséges intelligencia alkalmazásáról, és az egyre népszerűbb short-form videók térhódításáról – sőt, még arról is, hogyan használja a TikTok-ot egy orvosi praxis.

A beszélgetés résztvevői:

  • Polgári Edit – Account Director, Medigrow
  • Keresztessy Zoltán – CEO, Klikkmánia
  • Solcz Tamás – Head of Digital, Klikkmánia
  • Varga Zoltán – Owner, Klikkmánia

Miért érdemes meghallgatni?

Ha érdekel, hogyan épül a jövő marketingje, és milyen eszközök segítenek a személyre szabott vásárlói élmény kialakításában, akkor ez az adás kötelező hallgatnivaló! Többek között azt is megtudhatod belőle, hogy hogyan reagálnak a különböző korosztályok a digitális tartalmakra, és hogy manapság milyen szerepet kapnak a mikro influencerek és a User Generated Content az online marketingben.

Hol érhető el az első KLIKKTALK adás?

Nézd meg videós verzióban a YouTube-on, vagy ha épp úton vagy, hallgasd meg YouTube Music-on vagy Spotify-on – bárhol, bármikor!

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet