Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

AdWords hirdetés előnézet megosztása

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.08.18.

Az AdWords Hirdetés előnézeti és diagnosztikai eszközben elérhetővé vált a Megosztás funkció, mely kifejezetten hasznos lehet azoknak, akik sok ügyfélnek kezelnek kampányt napi szinten.

Miután lefuttatuk az elemzést megjelenik a Keresés megosztása gomb, mely egy új ablakot nyit meg. Az ablakban egy kimásolható URL címmel találkozunk, amit átküldhetünk az ügyfelünknek, ha nem látja a hirdetését és nekünk nem hiszi el, hogy márpedig igenis futnak az AdWords hirdetései, csak ne Németországból próbáljon keresni a kulcsszavára, ha Magyarországot célozza. Illetve vannak még hasonló finomságok, amikkel bizonyára már mindenki találkozott.

Hirdetés előnézeti eszköz

 

Ez egy nagyon hasznos funkció lehet az ügynökségeknek, kár, hogy valamiért a megosztott verzió a magyar ékezeteket nem tudja még kezelni. A keresőmarketing ügynökség szót például átalakította erre keres?marketing  gyn ks g és így értelemszerűen a megosztott felületen már nem látni semmi értelmes eredményt:( Így csak óvatosan a használatával!

Itt van a mi megosztásunk: https://goo.gl/9C9np5

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet