Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Twitter elindította a Search Keywords Ads béta tesztjét

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.02.02.

A Search Keywords Ads egy új konverziós kampánycél a Twitter hirdetési felületén.

Az új kampánycél segítségével a hirdetők mostantól fizethetnek azért, hogy tweetjeik bizonyos kulcsszavakra a keresési eredmények tetején jelenjenek meg.

Ez lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy szélesebb közönséget érjenek el, mivel a konkrét kulcsszavakra kereső felhasználók szponzorált tweetekkel jelennek meg.

A Search Keywords Ads abban különbözik a Twitter kulcsszavas kampányától, hogy csak azokat a felhasználókat érjük el vele, akik a célzott kifejezésekre keresnek keresés közben. 

Ez a funkció specifikusabb célzási lehetőségeket biztosít a közönség eléréséhez és segíthet a kampányok hatékonyságának a javításában. 

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Júliusi Google Analytics 4 Consent Mode változás

A Google Analytics 4 mostantól nem csak jelzi, hanem egy sávos rendszerrel értékeli is az Adatfolyamokban a consent beállításokat. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

A PMAX kampányok legutóbbi frissítése bevezetett egy új „Képek” szekciót a kampánybeállítások között

A Google automatikusan bekapcsolja a hirdetők számára ezt az új PMAX funkciót.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet