A három új frissítés és fejlesztés nagyobb adatvédelmet, jobb mérést és további webes funkciókat tesz lehetővé.
Továbbfejlesztett Twitter pixel
Az új Twitter pixel további funkciókkal is rendelkezik, például lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy több műveletet mérhessenek, például kosárba helyezést. A Twitter emellett leegyszerűsítette a beállítást, a hibaelhárítást és az események létrehozásának folyamatát, illetve frissítésre került a Twitter Pixel Helper chrome bővítmény is.
Konverziók API
Ez egy sokkal pontosabb mérés, mint amikor pixelen keresztül mérünk. A harmadik féltől származó cookiek használata nélkül tudunk csatlakozni az API-hoz.
Alkalmazásvásárlás optimalizálás
Az alkalmazásvásárlás-optimalizálás lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy hirdetéseket jelenítsenek meg azoknak az embereknek, akik a legnagyobb valószínűséggel telepítenek alkalmazást vagy vásárolnak.
Az App Purchase Optimization már elérhető Androidon, és a jövőben iOS-en is megjelenik.