Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Twitter 3 új és továbbfejlesztett mérési megoldást jelentett be

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.09.02.

A három új frissítés és fejlesztés nagyobb adatvédelmet, jobb mérést és további webes funkciókat tesz lehetővé. 

Továbbfejlesztett Twitter pixel

Az új Twitter pixel további funkciókkal is rendelkezik, például lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy több műveletet mérhessenek, például kosárba helyezést. A Twitter emellett leegyszerűsítette a beállítást, a hibaelhárítást és az események létrehozásának folyamatát, illetve frissítésre került a Twitter Pixel Helper chrome bővítmény is. 

Konverziók API

Ez egy sokkal pontosabb mérés, mint amikor pixelen keresztül mérünk. A harmadik féltől származó cookiek használata nélkül tudunk csatlakozni az API-hoz.  

Alkalmazásvásárlás optimalizálás 

Az alkalmazásvásárlás-optimalizálás lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy hirdetéseket jelenítsenek meg azoknak az embereknek, akik a legnagyobb valószínűséggel telepítenek alkalmazást vagy vásárolnak.

Az App Purchase Optimization már elérhető Androidon, és a jövőben iOS-en is megjelenik.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet