Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A mobilhirdetések dominálnak a display piacon

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.11.26.

Mindössze egy év alatt a display hirdetési piac a desktop fókuszról átállt a mobilra, meghökkentően gyors változást produkálva, melyet még a közösségi-­ és keresőmarketing piacon sem tapasztaltunk. Ezekhez a változásokhoz képest azonban sokkal nagyobbakra lehet számítani 2016-­ban.

Ez összességében a digitális reklámozásban beállt trendek változását mutatja, miszerint a felhasználók lényegesen több időt töltenek el és nagyobb figyelmet fordítanak mobiljukra, mint a számítógépekre vagy akár a tabletekre. Ennek természetes következménye, hogy a mobil megjelenésekre fordított hirdetési összegeket igyekeznek felül súlyozni. 2015 harmadik negyedévében a display hirdetési kattintásoknak a fele már okostelefonról érkezett és az sem elhanyagolható tényező, hogy a konverziók többségéhez is hozzájárult.

Az eMarketer előrejelzése szerint, ez év végére a display hirdetési költések több, mint 60%­a már mobil eszközökön fog megjelenni . Mindezek a piac folyamatos alakulását eredményezik, új hirdetési  felületek  jelennek  meg,  állandóak  a  mobil  hirdetéstechnológiai fejlesztések.  Ennek kapcsán készített a Marine Software egy infografikát is, mely alább megtekinthető.

2015Q3 Mobilhirdetések térnyerése
2015Q3 Mobilhirdetések térnyerése

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet