Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A mobilhirdetések dominálnak a display piacon

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.11.26.

Mindössze egy év alatt a display hirdetési piac a desktop fókuszról átállt a mobilra, meghökkentően gyors változást produkálva, melyet még a közösségi-­ és keresőmarketing piacon sem tapasztaltunk. Ezekhez a változásokhoz képest azonban sokkal nagyobbakra lehet számítani 2016-­ban.

Ez összességében a digitális reklámozásban beállt trendek változását mutatja, miszerint a felhasználók lényegesen több időt töltenek el és nagyobb figyelmet fordítanak mobiljukra, mint a számítógépekre vagy akár a tabletekre. Ennek természetes következménye, hogy a mobil megjelenésekre fordított hirdetési összegeket igyekeznek felül súlyozni. 2015 harmadik negyedévében a display hirdetési kattintásoknak a fele már okostelefonról érkezett és az sem elhanyagolható tényező, hogy a konverziók többségéhez is hozzájárult.

Az eMarketer előrejelzése szerint, ez év végére a display hirdetési költések több, mint 60%­a már mobil eszközökön fog megjelenni . Mindezek a piac folyamatos alakulását eredményezik, új hirdetési  felületek  jelennek  meg,  állandóak  a  mobil  hirdetéstechnológiai fejlesztések.  Ennek kapcsán készített a Marine Software egy infografikát is, mely alább megtekinthető.

2015Q3 Mobilhirdetések térnyerése
2015Q3 Mobilhirdetések térnyerése

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet