Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google tisztázza az H1-H6 címsorok SEO szerepét

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.07.25.

Gary Illyes, a Google munkatársa elmagyarázta, hogy az H1-H6 címsorok hierarchikus használata nem befolyásolja közvetlenül a Google keresőmotor rangsorolását. Habár a megfelelő címsorok segítenek a weboldalak strukturálásában és javítják a hozzáférhetőséget, különösen a képernyőolvasók (pl. gyengénlátóknak készült szoftverek) számára, a SEO szempontjából nincs közvetlen rangsorolási előnye. Az SEO eszközök ajánlásai nem mindig tükrözik a Google algoritmusainak működését, és a hivatalos HTML szabványok is rugalmasak ezen a téren.

Konklúzió: A címsorok használata a felhasználói élmény és hozzáférhetőség szempontjából fontos, de az SEO rangsorolására nincs közvetlen hatása. A fókusz inkább a tartalom minőségén és relevanciáján kell legyen.


Forrás:
https://www.searchenginejournal.com/google-clarifies-h1-h6-headings-for-seo/522454/

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet