Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google tisztázza az H1-H6 címsorok SEO szerepét

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.07.25.

Gary Illyes, a Google munkatársa elmagyarázta, hogy az H1-H6 címsorok hierarchikus használata nem befolyásolja közvetlenül a Google keresőmotor rangsorolását. Habár a megfelelő címsorok segítenek a weboldalak strukturálásában és javítják a hozzáférhetőséget, különösen a képernyőolvasók (pl. gyengénlátóknak készült szoftverek) számára, a SEO szempontjából nincs közvetlen rangsorolási előnye. Az SEO eszközök ajánlásai nem mindig tükrözik a Google algoritmusainak működését, és a hivatalos HTML szabványok is rugalmasak ezen a téren.

Konklúzió: A címsorok használata a felhasználói élmény és hozzáférhetőség szempontjából fontos, de az SEO rangsorolására nincs közvetlen hatása. A fókusz inkább a tartalom minőségén és relevanciáján kell legyen.


Forrás:
https://www.searchenginejournal.com/google-clarifies-h1-h6-headings-for-seo/522454/

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

SEO

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba?

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba? Segítünk!
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet