Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google teszteli a 4 találatos top elhelyezést az AdWords hirdetéseknél

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.12.07.

Az utóbbi időben több hír is megfordult a témával kapcsolatban, miszerint a Google a megszokott három szponzorált hirdetés helyett – a találati listák fölött – négyet fog megjeleníteni.

Meglehetősen új fejlemény, hogy a Google a böngészőben „hajtás fölötti” (a még látható tartalom, amihez nem kell lefelé görgetni) részt teszteli. Ez az a rész, ami jelenleg leginkább hasznos keresőoptimalizálási szempontból is, hiszen innen érkezik a legtöbb organikus látogató. Ez amúgy nagyon hasonló a Yahoo-hoz, ami szintén négyes találati listával dolgozik és aminek a bevezetését a felhasználók nem fogadták kitörő örömmel.

4-adwords-ads-top2

A tesztelés egyelőre Indiára, Németországra és USA-ra korlátozódik és nem minden kereséskor aktiválódik, még akkor sem, ha amúgy lenne elegendő hirdető a négy megjelenítéshez. Mindazonáltal ha a Google ezt tényleg világszinten bevezeti, akkor az alapjaiban fogja megváltoztatni a böngésző világát. Az ingyenes találatok lejjebb tolódnak, így ez érintheti majd azokat akik főleg ezekre koncentráltak eddig. Az AdWords hirdetők számára pedig egy újabb prémium pozíció születik, a kritikus ingyenes találati szintek fölött. Egyszóval az Adwords hirdetőket és AdWords ügynökségeket biztosan pozitívan érinti a hír.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet