Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google Analyticsben és Google Adsben is megjelent a Consent Mode ellenőrzési lehetősége

Tartalomjegyzék

Tamás Solcz
2024.02.22.

Korábbi cikkeinkben már írtunk a Consent mód fontosságáról és annak alkalmazásáról, most azonban itt az ideje leellenőrizni, hogy jól végeztük-e el a beállításokat.

A GA4-ben megjelent egy “Beleegyezési beállítások kezelése” szekció, ahol majd tudjuk kezelni a consent mode-val kapcsolatos beállításokat. 

Ezt az Adminisztrálás – Adatgyűjtés és módosítás – Adatfolyamok résznél található.

A Beleegyezési beállításokban tudunk választani Consent Mode Platformokat (CMP), illetve a consent mode setupolására is vannak fejlesztői leírások. 

A beállítás jelzi, hogyha nincsen aktív Consent Mode a weboldalban. 

Ennek az újdonságnak a célja, hogy akik használják a Google Analyticset könnyebben megértsék, hogy hogyan kell beállítani a consent mode-ot, illetve ellenőrizni tudják, hogyha ezzel van teendőjük. 

Március mindjárt itt van, és fontos lehetőségeket veszítünk el, hogyha ezt nem lépjük meg. 

Kövesd a Google beleegyezési mód dokumentációjában felsorolt lépéseket, és használd ezt az útmutatót a hozzájárulási mód ellenőrzéséhez.

Frissítés: Idő közben a Google Ads-ben is megjelent az ellenőrzési lehetőség:

A helyes beállításokban mi magunk is szívesen segítünk!

Hogy jön a képbe a Klikkmánia?

A Cookiebot hivatalos partnereként minden segítséget megadunk neked, hogy céged honlapján március után is minden elvárásnak és jogszabálynak megfeleljen a hozzájárulás kezelés. Azt javasoljuk, mielőbb aktiváld a Google Consent Mode V2-t! Ez biztosítja ugyanis a Google hirdetési, mérési és személyre szabási funkcióinak folyamatos, zavartalan használatát. Ha bizonytalan vagy, netán kérdésed merül fel, írj nekünk, és szakértőink felveszik veled a kapcsolatot!

Cookiebot Certified Partner

Akár önállóan is létrehozhatod a saját Cookiebot fiókodat! Ehhez használd a partnereknek szóló linket – ha ezt használod, akkor a Klikkmániához is fordulhatsz segítségért! Hiszen Cookiebot partnerként láthatjuk a beállításaidat és ha elakadsz a Cookiebot közvetlen ügyfélszolgálatánál, akkor fordulhatsz hozzánk is. Mindez semmilyen extra költséggel nem jár, ugyanúgy csak a Cookiebot havi díját kell fizetned a saját céges és bankkártyás beállításaiddal.

Miért jó ez a Klikkmániának? Ha rajtunk keresztül regisztrálsz, akkor negyedévente jutalékot kapunk a partnereink után. Így tudjuk tovább erősíteni a szakértelmünket és támogatni ügyfeleinket.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet