Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

4 új alkotói eszköz a Facebookhoz és az Instagramhoz

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.11.10.

A Meta új bevételszerzési eszközöket vezet be az NFT alkotók számára a Facebookon és az Instagramon. Ezzel – a személyes profilon keresztül – új közösséget érhetnek el és növelhetik a tartalmaikból származó bevételeket, a virágzó, 13 millió dolláros piacon.

Az NFT egy egyedülálló digitális file, alkotás, zene stb. valahol az interneten tárolva. Az NFT, az valójában információkat tárol a digitális fájlokról: ki készítette, ki linkelte, ki vette meg és kié volt már, az összes változást nyilvános adatok tárolják.

1. A digitális gyűjtemények

Az alkotók hamarosan elkészíthetik és eladhatják saját digitális gyűjteményeiket az Instagramon és azon kívül. A Meta egy olyan eszközkészletet biztosít az alkotóknak, ahol a létrehozástól, a bemutatáson át az értékesítésig, minden elérhető lesz számukra a bevételnöveléshez. Ezeket az új funkciók először az Egyesült Államokban lesznek elérhetők az alkotók egy kis csoportjának, de bíznak benne, hogy hamarosan kiterjesztik majd a többi országra is. Az Instagramon elérhetők lesznek a gyűjteményekhez tartozó metaadatok is, illetve bővítik a digitális tárgyak körét is.

2. Előfizetések az Instagramon

A Meta kiterjeszti az Instagram-előfizetésekhez való hozzáférést – egyelőre – az Egyesült Államokban élő összes alkotóra, így több alkotó szerezhet kiszámítható bevételt, és mélyebb kapcsolatba léphet legelkötelezettebb követőivel. Exkluzív tartalmakat lehet közzétenni az előfizetők számára.

3. Csillagok és ajándékok

A csillagokat már használó alkotók számára a Meta további funkciókat vezet be, amelyek megkönnyítik a csillagok megszerzését és küldőkkel való interakciót. A Meta világszerte teszteli az új funkciót meghatározott számú alkotóval. 

Csillag party a Reelsbe – Csillagokkal jutalmazhatjuk az alkotókat, ami tulajdonképp egy közösségi kihívás, ahol az alkotónak el kell érni a felállított célt (pl. 10 000 csillagot)

Virtuális ajándékok új készletének tesztelése konkrét tartalomra szabva . Ha például egy kiskutya Reels-t nézünk, akkor küldhetünk egy kutyatémájú ajándékot. 

Több eszköz biztosítja az alkotóknak a Csillag-küldőkkel való kapcsolatfelvételt. Például szűrők segítségével megjeleníthetjük a “csillagos” megjegyzések, illetve egyszerre akár több hozzászólásra is válaszolhatunk.

Csillagok gyűjtése – nem videós nyilvános tartalmakhoz, például fotókhoz és szöveges bejegyzésekhez .

4. Professionalis Facebook profil

A professzionális mód egy sor eszközt kínál az alkotóknak, hogy személyes profiljukról kezelhessék a közösségüket. Az alkotók a különböző pénzszerzési lehetőségek mellet (Stars, a Facebook Reels hirdetések, a streamben megjelenő hirdetések és a Reels Play révén) hozzáférhetnek tartalom és közönségi elemzésekhez, oktatási anyagokhoz és egyéb más forrásokhoz.

Ezeket az új eszközöket, mind a tapasztalt, mind az új alkotók használhatják, hogy elérjék és növeljék a közönségüket, és pénzt keressenek a Facebookon vagy az Instagramon keresztül.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet