We understand, we deliver.

A pénztárcánkra szabva hirdetne az Apple



A korunk, nemünk és földrajzi helyzetünk mind nagy szerepet játszanak abban, hogy milyen hirdetésekkel találjuk szemben magunkat, viszont egy tényező még ezeknél is fontosabbnak bizonyul: a weboldalak, amiket látogatunk.

Azonban gyakran előfordul, hogy egyes weboldalakat csupán inspiráció (vagy éppen motiváció) gyanánt látogatunk. Ezért, ha például egy 30 milliós autóról látunk egy hirdetést, holott a mi keretünk csupán 3 millió forint, akkor annak az esélye, hogy ez a hirdetés konverzióval záruljon igencsak csekély.

Apple Pénztárcabarát Hirdetések

Az Apple nemrégiben szabadalmaztatott egy olyan technológiát, amely pont ezt a jelenséget hivatott orvosolni. Ennek lényege, hogy a hirdetések megjelenítése előtt az Apple leellenőrizné bankszámlánk egyenlegét, és ennek függvényében választaná ki, mely hirdetést mutassa meg nekünk. Vitathatatlan előnye ennek a folyamatnak az, hogy csak olyan termékekről/szolgáltatásokról látnánk hirdetéseket, amiket valóban meg is engedhetünk magunknak. Sok részlet még nem derült ki, az azonban biztos, hogy ez a “szolgáltatás” nem opt-out alapon üzemel majd, hanem csak olyan felhasználók számára lesz elérhető, akik expliciten engedélyt adtak az Apple-nek a bankszámla egyenlegükhöz való hozzáféréshez.

Sokakat ért váratlanul ez a hír, nem csupán azért, mert a bankszámla adatainkról van szó, hanem azért is, mert Tim Cook, az Apple vezérigazgatója idén június elején nyíltan kritizálta azokat a cégeket, akik a felhasználóiktól megszerezhető bármilyen adatot igyekeznek monetizálni.

Egyelőre még azonban szükségtelen beleélnünk magunkat a pénztárcabarát hirdetésekbe: semmi hír nem érkezett arról, hogy egyáltalán tervezi-e megvalósítani ezt a folyamatot az Apple. Kétségtelenül nem ez lenne az első alkalom, hogy a cég fejlesztői valami korszakalkotó újdonságot álmodnak, amit le is védetnek, aztán sosem váltják valóra.

Címke:
slide_template:
default
essb_pc_twitter:
1

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Website: https://www.klikkmania.hu/

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

KLIKKMANIA KFT.
 H-1061 Budapest
 Andrássy út 36.
 +36 (20) 777 8858
 KAPCSOLAT

CLICK2DIGITAL LTD.
 125 Wood Street
 London, EC2V 7AW
 +44 (0) 20 3540 7393
 hello@click2digital.com