Cookiebot Adatkezelés
Szeretnél egy egyszerűen használható, megbízható és költséghatékony cookie kezelő rendszer?
Ha pofonegyszerű és költséghatékony rendszert keresel honlapod, landoló oldalaid cookie kezelésére, figyelmedbe ajánljuk a számos meggyőző paraméterrel és izgalmas funkcióval bíró Cookiebot-ot. A dán Usercentrics termékcsaládjába tartozó szoftver hazai viszonteladójaként a Klikkmániánál tapasztalatból mondjuk: egy modern, stabil, megbízható, a honlaptulajdonosok mindennapjait jelentősen megkönnyítő eszközről van szó, melyet bátran ajánlunk neked is.
A felhőszolgáltatásként működő Cookiebot fő feladata, hogy automatizálja a felhasználói hozzájárulás megszerzését a cookie-k használatához, biztosítva az adatvédelmi előírásoknak való megfelelést (mint például az általános adatvédelmi rendelet (GDPR), valamint az Európai Parlament és a Tanács elektronikus hírközlési adatvédelmi irányelve). Vagyis megvédi vállalkozásodat az adatvédelmi jogsértésektől.
A rendszer kiváltja a manuális hozzájárulásgyűjtést, a nyomon követést, amivel jelentős időt, energiát, költséget takaríthatsz meg. Átlátható, közérthető és felhasználóbarát felülete pedig lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy megértsék, könnyen kezeljék cookie-beállításaikat.
A ma már több, mint 500 000 honlapon működő, 13 milliárd hozzájárulást menedzselő hozzájáruláskezelési platform (consent management platform, CMP) tulajdonképpen egy plug-and-play megfelelőségi megoldás, amely átfogó honlapszkennelési technológiájával rendszeresen átvizsgálja a webhelyet, észleli és ellenőrzi a rajta használt valamennyi cookie-t és nyomkövetőt. Automatizáltan kezeli a végfelhasználók hozzájárulásait: cookie-nyilatkozatot és havi jelentést generál, továbbá lehetővé teszi hozzájáruláskezelő szalaghirdetések használatát.
A Cookiebot fejlesztői mindenre figyeltek: a szoftver szinte valamennyi nyelvvel kompatibilis, az összes CMS rendszerbe integrálható. A hat legismertebb, leggyakrabban használt internetböngészők mindegyikére optimalizálva van, így a rendszer Chrome, Firefox, Edge, Internet Explorer, Safari és Opera alatt is hibátlanul teljesít.
A Klikkmánia, mint a Cookiebot Minősített Partnere, a szoftver hivatalos viszonteladói közé tartozik.
Ez már önmagában garancia a sikerre: a jól csengő partneri státusz megszerzése átfogó adatvédelmi szakmai oktatás, technológiai képzés elvégzéséhez kötött, melyet szakértőink teljesítettek. Ha velünk dolgozol, biztos lehetsz benne, hogy valamennyi előírásnak, trendnek megfelelő hozzájáruláskezelést alakítunk ki neked, és a szoftver 2023. július 1-ével életbe lépő újításait, funkcióbővítését mind kihasználjuk a munka során.
Hozd létre saját Cookiebot fiókodat, vagy fordulj a Klikkmániához segítségért! További információk és regisztráció itt.
A Cookiebot hatalmas előnye, hogy teljesen platformfüggetlen, vagyis gyakorlatilag bármilyen honlapba integrálható. Az eszköz remekül illeszthető valamennyi kedvelt, elterjedt CMS-be, mint például a WordPress, Wix, Drupal, Shopify CMS-ekhez – hogy csak a legismertebbeket említsük – de ide sorolhatjuk az egyedi fejlesztéseket is.
A Cookiebot automatikusan átvizsgálja a honlapot, azonosítja és kategorizálja a cookie-kat, majd világos áttekintést nyújt róluk az oldalra érkező felhasználóknak. Rugalmas hozzájáruláskezelési lehetőségeinek köszönhetően a beleegyezési folyamatok messzemenően személyre szabhatók, igény esetén kizárólag a működéshez elengedhetetlen cookiek jóváhagyása is választható.
Nyelvfelismerő funkciójának köszönhetően a Cookiebot csaknem 50 nyelvet támogat, illetve felismer. A beleegyezési párbeszédpanel szövege valamennyi nyelvi változattal testre szabható, az alapértelmezett szövegsablonok 46 nyelven érhetők el a Cookiebot kezelőjében. Az automatikus nyelvészlelés miatt a hozzájáruláskezelés a felhasználó nyelvi preferenciáinak megfelelve zajlik.
Uniós tagállamként hazánkban minden honlap és landoló oldal esetében elsőbbséget élvez a GDPR (General Data Protection Regulation) adatvédelmi rendeletnek való megfelelés. Ezt a Cookiebot maximálisan kielégíti: még azelőtt ismerteti az adatkezelés mértékét és célját, illetve kéri az ahhoz való felhasználói hozzájárulást, hogy bármilyen személyes adatot feldolgozna.
A rendszer átlátható megoldásai úgy tesznek eleget az adatvédelmi előírások betartásának, hogy közben növelik a honlaplátogatók bizalmát. A szabad preferenciabeállítások, a közérthető felhasználói feltételek biztosítják a látogatókat adataik biztonságos gyűjtése, tárolás felől – ami a adatgazdaság világában elengedhetetlen szempont.
A Cookiebot lehetőséget biztosít a különböző domaineken üzemeltetett honlapok egységes, központi hozzájáruláskezelésére. A szoftver – a honlapok tulajdonosának jelentős időt és energiát spórolva – úgy gyűjti be az adathasználati beleegyezést, hogy az az összes, egy tulajdonba tartozó domainre érvényes legyen.
Bármilyen felületről van szó, a Usercentrics szállítja a megfelelő terméket. A Cookiebot a kisebb vállalkozások és szervezetek számára ideális, az App CMP a mobilalkalmazásokon kért felhasználói hozzájárulások kezelését valósítja meg, míg a Usercentrics CMP vállalati szintű egyéni követelményeket szolgál ki a hozzájárulások és adatok egységesítéséhez a rögzítéstől a feldolgozásig.
Számunkra a legnagyobb öröm és egyben legnehezebb kihívás is, ha megismerhetjük egy újabb vállalkozás működését, céljait, számait. Ebbe hajlandóak vagyunk beletenni rengeteg időt és energiát és viszonzásul elvárjuk, hogy a partnerünk is ugyanúgy meghallgassa és megismerje a mi működésünket, logikánkat, nyelvezetünket. Ez minden sikeres együttműködésünk mozgatórugója.
Dedikált kollégáink napi szinten követik a digitális marketing trendeket és hetente egy-egy workshop keretein belül megosztjuk egymással a tudást. Állandó belső továbbképzéseket tartunk, de nem riadunk vissza attól sem, hogy külsős trénerek képezzék csapatunkat. Rendszeresen tartunk ingyenes webináriumokat is, melyek mindenki számára nyitottak (lásd Tudástár). Folyamatosan teszteljük a legújabb AI alapú hirdetés optimalizáló szoftvereket és mindig a leghatékonyabbal dolgozunk. Ha kell sajátfejlesztésű eszközeinkkel is támogatjuk ügyfeleinket, hogy ők is megszerezzék a piacvezető pozíciót.
Annyira szeretünk számokkal dolgozni, hogy a megfelelő adatok és számok nélkül döntéseket sem hozunk. A teljes ügynökségünk működését a számok határozzák meg, legyen szó a belső munkafolyamatainkról, kollégáink értékeléséről vagy ügyfeleink kampányairól. Az adatvezérelt operációt piacvezető szoftverekkel és saját fejlesztésű eszközökkel támogatjuk.
Garantáljuk a transzparenciát és az őszinte, nyílt beszédet a partnereinkkel, legyen szó bármilyen komplex és nehéz üzleti szituációról. Igyekszünk mindig egyértelműen és azonnal kommunikálni a problémákat éppúgy, ahogyan a sikereket. A mellébeszédet kerüljük, mert nem viszi előre az együttműködést és ugyanezt várjuk el az ügyfeleinktől is.
A teljes adatvezérelt, ROI fókuszú digitális marketing arzenál ügyfeleink rendelkezésére áll. Hatással vagyunk az online ügyfélszerzés és forgalom generálás teljes folyamatára, köszönhetően annak, hogy a kiváló Google és Facebook Ads munkatársakon kívül, házon belül tudhatjuk a legjobb SEO, analitika és inbound marketing szakembereket is.
Mennyire elégedett kollégáink kommunikációjával?
Mennyire elégedett kollégáink szakértelmével?
Mennyire elégedett az esetleges problémák kezelésével?
Mennyire elégedett szolgáltatásaink naprakészségével?
Összességében mennyire elégedett szolgáltatásaink minőségével?
Összeállítva az elmúlt 1 év ügyfélelégedettségi felmérés átlagos eredményei alapján (kb. 150 egyedi megkérdezés alapján)
Kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy a hazai piac legkiválóbb szakembereivel dolgozzunk együtt, ezzel is hozzájárulva ügyfeleink eredményeihez. Vezető munkatársaink sokéves szakmai gyakorlattal rendelkeznek a teljesítmény fókuszú, online hirdetések menedzselésében, ami kiegészülve ügynökségünk adatvezérelt szemléletével és piacvezető szoftveres támogatásával, egyenes utat jelent a sikerhez.
Varga Zoltán
Managing director
A Klikkmánia tulajdonosa és üzletfejlesztési vezetője. 2007 óta foglalkozik PPC hirdetésekkel és keresőoptimalizálással. Magyarországon az elsők között szerezte meg a Google Ads és a Google Analytics egyéni minősítéseit. Tanácsadóként és szakmai vezetőként a legnagyobb e-kereskedelmi cégeknek segített eligazodni a keresőoptimalizálás és a PPC hirdetések rejtelmeiben. Irányítása alatt a Klikkmánia sikeresen megalapította londoni leányvállalatát és egy akvirálást követően létrehozta új, influencer marketing üzletágát. A korábbi divízió ma már önálló ügynökségként, P4R Digital Agency néven (www.postforrent.hu) a legdinamikusabban fejlődő, Youtube MCN státusszal is rendelkező, influencer marketing ügynökség.
Solcz Tamás
Chief Operating Officer
A Klikkmánia ügyfélkapcsolati és értékesítési vezetője 2013-óta. 2022-től pedig az ügynökség operatív igazgatója. Korábban a CID direkt marketing ügynökség ügyfélkapcsolati vezetője volt. Számos sikeres projekt ellenére folyamatosan keresi az új kihívásokat az online világ területén. Az online megoldások, a kerékpározás és az Apple termékek megszállottja.
Besenyei Ildikó Noémi
Head of PPC
Pályafutását ügyfél oldalon kezdte, ahol online marketing managerként több hazai és külföldi webáruház felfuttatásában vett részt. 2012-ben szegődött a Klikkmánia csapatához, ahol senior PPC managerként a cég kiemelt ügyfeleinek a kampányain dolgozott. Erős analitikus szemlélettel, informatikus háttérrel és naprakész tudással törekszik ügyfeleinek a legjobb megoldást nyújtani a fizetett hirdetések, webanalitika, valamint mérések terén. 2017-től a Klikkmánia PPC csapatának vezetője.
Asztalos Levente
Head of SEO
Levente 1999-ben kezdte pályafutását általános marketinggel, az online kommunikáció 2005-től vált szakterületévé. Elsőként a Young and Rubicam cégcsoporthoz tartozó Wunderman BTL ügynökségnél szerzett jelentősebb tapasztalatot, melyet később a CID Direkt Marketing ügynökségnél hasznosított. A közel 20 fős ügynökségnek 5 évig volt operatív igazgatója. A Klikkmánia keresőmarketing és performance ügynökség korábbi társtulajdonosa és ügyvezetője. A SEO közel egy évtizede fő szakterülete, jelenleg az ügynökség keresőmarketing megbízásait irányítja.
Friss hírek, elemzések, érdekességek,
interjúk a performance marketing
világából.
A digitális piacokról szóló törvény (DMA) új kereteket szab az online hirdetési világnak, olyan szabályokat ró a technológiai kapuőrökre, amelyek a hirdetőket is érintik.
Google Consent Mode tanúsítványával rendlkező Consent Management Platforms (CMP) hivatalos partnerként örömmel jelentjük be, hogy a Cookiebot CMP mostantól támogatja a Google beleegyezési mód 2024 márciusától kötelezővé váló 2-es verzióját.
Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!