Adatvezérelt Google Ads hirdetés
Szeretnéd a Google Ads hirdetéseidet bevételtermelő gépezetté alakítani? Hidd el, lehetséges!
A Google Ads hirdetések segítségével vállalkozásodat azonnal láthatóvá teheted a potenciális vásárlóid számára. Innentől pedig csak a képzeleted szabhat határt annak, hogy mit hozol ki belőle. A megfelelően optimalizált Google Ads hirdetésekkel pillanatok alatt felturbózhatod céged forgalmát. A helyes beállításokhoz azonban szükség van szakértő segítségére, különben az első próbálkozások könnyen csalódást okozhatnak. Évtizedes gyakorlatunkkal, több száz ügyféllel és több ezer Google Ads kampánnyal a hátunk mögött nem csak a helyes beállításokat és kezdeti lépéseket ismerjük, hanem akkor is tudunk újat mutatni és növelni a forgalmadat, amikor más ügynökség vagy szakértő már széttárja a karját.
Elsőként szereztük meg itthon a Google Partner státuszt, melyet az évek során nem csak megtartottunk, hanem sikerült továbbfejleszteni is. Ma már Kiemelt Google Partner ügynökség vagyunk, mely megkülönböztet minket a hagyományos Google Partner státusztól. Ezzel a státusszal a Google hivatalosan is elismeri, hogy a legjobb Google Partner ügynökségek top 3%-ába tartozunk! A Kiemelt státuszhoz az alábbiakra van szükség:
Kiemelkedő hirdetési költés
Állandó növekedés az ügyfelekkel
Stratégiai együttműködés
a Google szakértőivel
Saját munkatársaink állandó képzése és a Google Ads által elvárt vizsgák megszerzése
Nagy hangsúlyt fektetünk szakértőink állandó képzésére, mert pontosan tudjuk, hogy a digitális világban egy valami állandó, a változás. A változások lekövetésére és a megfelelő minőség biztosítására pedig szükség van a képzésekre és a minősítések megszerzésére.
Ugyanakkor nagyon fontos a komplex szemlélet, ezért a Google Ads minősítések mellett, kollégáink rendelkeznek vizsgákkal a Facebook, SEO és az inbound marketing valamint a marketing automatizálás területén is.
A szerződést követő első találkozón alaposan belekérdezünk mindenbe, ami befolyásolhatja a sikeres kampánykezelést. Megismerjük vállalkozásod üzleti céljait és szektorát. Átbeszéljük az operatív lépéseket és hogy mire számíthatsz az első pár hónapban.
Bekérjük a hozzáféréseket a már meglévő online eszközeidhez, létrehozzuk és beállítjuk az újakat. Majd integráljuk ezeket a saját Hirdetésautomatizáló, CRM és Projekt menedzsment rendszerünkkel.
Elemezzük weboldalad vagy webáruházad adatait és korábbi eredményeit. Megnézzük a főbb
konkurenciák működését és hirdetéseit. Ezek alapján létrejönnek az első kampány vázlatok.
A megszerzett adatok és piaci körkép alapján megindul a konkrét kampányfelállítás. A PPC
menedzser a senior stratéga iránymutatásai és ügynökségünk belső standardjai alapján elkészíti a kampánytervet.
Mielőtt kiküldjük az ügyfélnek jóváhagyásra, egy szakértő kollégánk, aki nem részese a projektnek, újra átnézi friss szemmel a teljes tervet.
Az ügyfél visszajelzéseit követően elindítjuk a kampányokat és ezzel egyidőben beállítjuk a megfelelő online szoftvereket a hirdetések állandó ellenőrzésére és a későbbi riportolásra.
Az első napok, hetek tapasztalatai alapján már látjuk, hogy mely folyamatokat és kampányokat érdemes automatizálni. Ezekre elkészítjük a megfelelő Google Ads Scripts kódokat és a teljes kampányt integráljuk a díjnyertes Trueclicks rendszerével. A Trueclicks a nap 24 órájában elemzi ügyfeleink hirdetéseit és azon kívül, hogy feltárja az esetleges problémákat, adatvezérelt javaslatokat tesz a kampányok továbbfejlesztésére.
A beérkező webanalitikai adatok és online eszközök javaslatai alapján a PPC menedzser folyamatosan optimalizálja a kampányokat. A kisebb módosításokat automatikusan elvégzi, a nagyobb horderejű módosításokat, fejlesztéseket előbb egyezteti a szakmai vezetővel vagy igény esetén az ügyféllel.
Projekt menedzser munkatársaink kiemelt feladata, hogy belső minőségellenőrként folyamatosan egyeztessenek az eredményekről a PPC menedzserekkel és az ügyfél üzleti céljainak megfelelően bevatkozzanak a folyamatokba, ha arra van szükség. Mondhatjuk, hogy úgy viselkednek, mintha az ügyfél saját marketing munkatársai lennének, csak az ügynökségen belül.
A riportolásra saját fejlesztésű Google Data Studio konnektorokat használunk, melyekkel az ügyfélre szabhatjuk a riportokat. A ügyfél oldalán lévő döntéshozókat nem zavarjuk fölösleges mutatókkal, számokkal, csak azt mutatjuk meg, aminek valóban döntéstámogató szerepe van. A puszta számokon és táblázatokon kívül proaktívan levonjuk a megfelelő következtetéseket és előremutató javaslatokat teszünk a siker érdekében.
Számunkra a legnagyobb öröm és egyben legnehezebb kihívás is, ha megismerhetjük egy újabb vállalkozás működését, céljait, számait. Ebbe hajlandóak vagyunk beletenni rengeteg időt és energiát és viszonzásul elvárjuk, hogy a partnerünk is ugyanúgy meghallgassa és megismerje a mi működésünket, logikánkat, nyelvezetünket. Ez minden sikeres együttműködésünk mozgatórugója.
Dedikált kollégáink napi szinten követik a digitális marketing trendeket és hetente egy-egy workshop keretein belül megosztjuk egymással a tudást. Állandó belső továbbképzéseket tartunk, de nem riadunk vissza attól sem, hogy külsős trénerek képezzék csapatunkat. Rendszeresen tartunk ingyenes webináriumokat is, melyek mindenki számára nyitottak (lásd Tudástár). Folyamatosan teszteljük a legújabb AI alapú hirdetés optimalizáló szoftvereket és mindig a leghatékonyabbal dolgozunk. Ha kell sajátfejlesztésű eszközeinkkel is támogatjuk ügyfeleinket, hogy ők is megszerezzék a piacvezető pozíciót.
Annyira szeretünk számokkal dolgozni, hogy a megfelelő adatok és számok nélkül döntéseket sem hozunk. A teljes ügynökségünk működését a számok határozzák meg, legyen szó a belső munkafolyamatainkról, kollégáink értékeléséről vagy ügyfeleink kampányairól. Az adatvezérelt operációt piacvezető szoftverekkel és saját fejlesztésű eszközökkel támogatjuk.
Garantáljuk a transzparenciát és az őszinte, nyílt beszédet a partnereinkkel, legyen szó bármilyen komplex és nehéz üzleti szituációról. Igyekszünk mindig egyértelműen és azonnal kommunikálni a problémákat éppúgy, ahogyan a sikereket. A mellébeszédet kerüljük, mert nem viszi előre az együttműködést és ugyanezt várjuk el az ügyfeleinktől is.
A teljes adatvezérelt, ROI fókuszú digitális marketing arzenál ügyfeleink rendelkezésére áll. Hatással vagyunk az online ügyfélszerzés és forgalom generálás teljes folyamatára, köszönhetően annak, hogy a kiváló Google és Facebook Ads munkatársakon kívül, házon belül tudhatjuk a legjobb SEO, analitika és inbound marketing szakembereket is.
Mennyire elégedett kollégáink kommunikációjával?
Mennyire elégedett kollégáink szakértelmével?
Mennyire elégedett az esetleges problémák kezelésével?
Mennyire elégedett szolgáltatásaink naprakészségével?
Összességében mennyire elégedett szolgáltatásaink minőségével?
Összeállítva az elmúlt 1 év ügyfélelégedettségi felmérés átlagos eredményei alapján (kb. 150 egyedi megkérdezés alapján)
Az adatvezérelt és eredményorientált Google Ads hirdetéskezelések mellett szakértelmünk kiterjed a Google Ads és a teljes Google hirdetési ökoszisztéma egyéb területeire.
Tapasztalt, konverzió fókuszú grafikus operátor készíti el a célcsoportra szabott kreatív anyagokat, melyek nagymértékben hozzájárulnak a Display hirdetések eredményességéhez.
Nemzetközi, többnyelvű hirdetéseket kezelünk és optimalizálunk külföldi partner ügynökségek segítségével anyanyelvi szinten. Ügynökségi munkatársaink anyanyelvi szinten kezelnek a magyar mellett, angol, német és román nyelvű kampányokat. Partneri együttműködésben vállaljuk cseh, szlovák, francia, olasz és lengyel kampányok létrehozását és koordinálását.
Már a hazai indulása előtt is kezeltünk Google Shopping kampányokat nemzetközi színtéren, melynek köszönhetően a piaci átlaghoz képest nagyobb szakértelemmel rendelkezünk ezeknél a kampány típusoknál. A hatékony Google Shopping kampányok kezelésének szerves része, hogy járatosak vagyunk a legelterjedtebb webshop motorok működésében és részt vettünk több, egyedi fejlesztésű, nagy forgalmú webáruház stratégia tervezésében is. A Google Shopping hirdetéseknél nem elegendő a Google Ads működésének részletes ismerete, a kampánykezelő csapat megfelelő ismeretekkel kell rendelkezzen a webáruházakról is.
Shopping CSS Partnerek segítségével bármelyik hirdetőnek lehetősége van a 20%-os licit árelőny kipróbálására és a számára legmegfelelőbb shopping CSS stratégia kialakítására. Ügynökségünk a 11 országban jelenlévő Comlyn-t választotta Shopping CSS partnernek, mely garancia a minőségre. A 20%-os árelőnyről és egyéb Shopping CSS kérdésekről itt olvashatsz!
Bármilyen shopping hirdetés csak annyira jó, amennyire az összetevői is azok. Kulcskérdés a helyes shopping feed megléte, az ajánlattételi stratégia, és termékkategóriák optimális megválasztása és nem utolsó sorban a kereskedelmi ajánlat versenyképessége. Egy rosszul összerakott feed-del és/vagy árképzéssel is termelhetünk veszteséget, hiába az olcsóbban lekattintható CSS hirdetés.
A Google Ads hirdetésekben rejlő hatalmas potenciált abban az esetben tudjuk teljesen kiaknázni, ha párhuzamosan bevetünk más eredményorientált, online eszközt és szolgáltatást is. A teljesség igénye nélkül minden vállalkozás figyelmébe ajánljuk a következőket:
A hirdetések eredményességét nagymértékben befolyásolja, hogy a látogató mivel találkozik közvetlenül a kattintást követően. A megfelelően felépített landoló oldallal akár többszörösére is növelhető a konverziós arány, ami már több millió forintos növekedés bevételi oldalon. Ugyanakkor a céges weboldalak és webáruházak nem alakíthatóak és tesztelhetőek olyan könnyedén, mint egy landoló oldal. Egy rossz irányba történő teljes weboldal átalakítás pedig több kárt okozhat, mint hasznot. Az Unbounce a világ egyik vezető, professzionális landoló oldal platformja és Unbounce Partnerként bátran ajánljuk minden ügyfelünknek.
Nincs rosszabb annál, mint mikor a kemény munkával megszerzett potenciális látogatók cselekvés nélkül elhagyják a weboldalunkat. Ráadásul ma már számos eszköz és módszer van arra, hogy visszafordítsuk őket és akár vásárlásra is buzdítsuk. A legelterjedtebbek a kilépő pop-up ablakokat kezelő platformok, melyek akkor ugranak fel, amikor már elveszítenénk a látogatót vagy akár a konkrét vásárlót. A helyesen beállított és rendszeresen optimalizált eszközökkel akár 25%-kal több bevételt is hozhatnak látogatóink, amivel azonnal nyereségessé válhatnak olyan hirdetési kampányaink is, amik korábban nem muzsikáltak fényesen.
A Hotjar és a Google Optimize segítségével készített elemzési szolgáltatásunkban, hőtérkép és videó felvételes analízis alapján tekintjük át a felhasználói viselkedést olyan stratégiai fontosságú kulcsoldalakon, mint például a főoldal, termékkategória, kosároldal vagy jelentkezési lapokat tartalmazó és megkereséseket generáló aloldalak. Az értékesítési útvonal elemzés során a vásárlási folyamatok kívánt és valós alakulását vetjük össze. Ezek alapján összeállítjuk azokat a UX/UI javaslatokat, amelyek révén nem csak a látogatói élmény javítható érdemben, de a konverziós arány is jelentős mértékben optimalizálható.
A több mint 30 oldalas szakmai összefoglalóban a versenytársak weboldalának beható üzleti fókuszú elemzése mellett kiemelt figyelmet fordítunk a keresőopitmalizálási szempontokra, valamint segítünk áttekinteni a közösségi média jelenlétet és az online hirdetési (Google Ads, Facebook Ads) aktivitásokat is. A fentiek mentén olyan konkrét javaslatokat teszünk, amik a piaci pozíció megerősítését és egyben az üzleti célok hatékonyabb elérését szolgálják. Az ebben leírtak megvalósítása akár saját kapacitásokkal, akár segítségünkkel egyaránt megoldhatóak.
Kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy a hazai piac legkiválóbb szakembereivel dolgozzunk együtt, ezzel is hozzájárulva ügyfeleink eredményeihez. Vezető munkatársaink sokéves szakmai gyakorlattal rendelkeznek a teljesítmény fókuszú, online hirdetések menedzselésében, ami kiegészülve ügynökségünk adatvezérelt szemléletével és piacvezető szoftveres támogatásával, egyenes utat jelent a sikerhez.
Varga Zoltán
Managing director
A Klikkmánia tulajdonosa és üzletfejlesztési vezetője. 2007 óta foglalkozik PPC hirdetésekkel és keresőoptimalizálással. Magyarországon az elsők között szerezte meg a Google Ads és a Google Analytics egyéni minősítéseit. Tanácsadóként és szakmai vezetőként a legnagyobb e-kereskedelmi cégeknek segített eligazodni a keresőoptimalizálás és a PPC hirdetések rejtelmeiben. Irányítása alatt a Klikkmánia sikeresen megalapította londoni leányvállalatát és egy akvirálást követően létrehozta új, influencer marketing üzletágát. A korábbi divízió ma már önálló ügynökségként, P4R Digital Agency néven (www.postforrent.hu) a legdinamikusabban fejlődő, Youtube MCN státusszal is rendelkező, influencer marketing ügynökség.
Solcz Tamás
Chief Operating Officer
A Klikkmánia ügyfélkapcsolati és értékesítési vezetője 2013-óta. 2022-től pedig az ügynökség operatív igazgatója. Korábban a CID direkt marketing ügynökség ügyfélkapcsolati vezetője volt. Számos sikeres projekt ellenére folyamatosan keresi az új kihívásokat az online világ területén. Az online megoldások, a kerékpározás és az Apple termékek megszállottja.
Besenyei Ildikó Noémi
Head of PPC
Pályafutását ügyfél oldalon kezdte, ahol online marketing managerként több hazai és külföldi webáruház felfuttatásában vett részt. 2012-ben szegődött a Klikkmánia csapatához, ahol senior PPC managerként a cég kiemelt ügyfeleinek a kampányain dolgozott. Erős analitikus szemlélettel, informatikus háttérrel és naprakész tudással törekszik ügyfeleinek a legjobb megoldást nyújtani a fizetett hirdetések, webanalitika, valamint mérések terén. 2017-től a Klikkmánia PPC csapatának vezetője.
Asztalos Levente
Head of SEO
Levente 1999-ben kezdte pályafutását általános marketinggel, az online kommunikáció 2005-től vált szakterületévé. Elsőként a Young and Rubicam cégcsoporthoz tartozó Wunderman BTL ügynökségnél szerzett jelentősebb tapasztalatot, melyet később a CID Direkt Marketing ügynökségnél hasznosított. A közel 20 fős ügynökségnek 5 évig volt operatív igazgatója. A Klikkmánia keresőmarketing és performance ügynökség korábbi társtulajdonosa és ügyvezetője. A SEO közel egy évtizede fő szakterülete, jelenleg az ügynökség keresőmarketing megbízásait irányítja.
Korábban már futottak PPC hirdetéseik, de ügynökséget váltottak ráadásul az együttműködésünk kezdetekor a Ceumedika a webshop-motorját is lecserélte. Nagy örömmel fogadtuk, hogy minket választottak. Közösen átgondoltuk a stratégiát, hogyan lehetne az új webshopot népszerűsíteni a felhasználók számára. A kezdeti időszakban kizárólag Brand építést támogató kampányokat futtattunk annak érdekében, hogy az akkor még kevésbé ismert márkát népszerűvé tegyük a piacon.
BővebbenA Pelenka.hu pelenka és egyéb babaápolási termékeket árusító webshop. 2020-ban az Év Internetes Kereskedője. A tulajdonosoknak rendkívül magas elvárásaik vannak a megtérüléssel kapcsolatban, mely egyben a fő KPI is a közös munka során.
Bővebben
Friss hírek, elemzések, érdekességek,
interjúk a performance marketing
világából.
A Google márciusi 2024-es fő algoritmusfrissítésének befejezését 2024. április 26-án jelentették be, bár a tényleges frissítés április 19-én zárult le. Az update március 5-én kezdődött és összesen 45 napig tartott. Ez az összetett frissítés jelentős ingadozásokat okozott a weboldalak rangsorolásában, és több száz weboldal no-indexálását eredményezte, különösen az AI által generált tartalom és az alacsony minőségű tartalmak esetében.
Márciusban a Google Ads új irányelveket fog bevezetni, hogy csökkentse az ismert márkákkal vagy közismert személyekkel való hamis kapcsolatot állító hirdetéseket a felhasználók manipulálása érdekében. A francia hirdetőknek 2024 áprilisáig kell megfelelniük a változásoknak.
Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!