Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google Kiemelt Részletek közelítenek felénk

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.04.13.

A Featured Snippet (Kiemelt Részletek) már egy ideje bevezetésre került az USA-ban, de kiterjedtebb európai tesztelésre csak most került sor. A Featured Snippet nem más, mint a keresésre adott azonnali válasza a Google-nek, mely az általa vélt leginkább releváns tartalom kivágása egy adott weboldalból. Ezt úgy képzeljük el, hogy az találati lista felett megjelenik egy Kiemelt Részlet az egyik weboldalból, mely válasz lehet az adott keresésre, így már tovább kattintás sem szükséges a részünkről.

A legutóbbi bejelentés alapján 10 új országra terjesztették ki ezt a kereső találati funkciót, köztük Csehországban, Dániában, Németországban, Finnországban, Franciaországban, Olaszországban, Hollandiában, Norvégiában, Lengyelországban és Svédországban került bevezetésre. Épp, hogy elkerülve Magyarországot:) A bevezetés érdekessége, hogy ezekben az országokban már a helyi nyelven került bevezetésre és nem csak az angol nyelvű keresésekkel van szinkronban. Ezzel már 20 országban érhető el a megoldásuk.

Korábban többekben felmerült a kérdés, hogy mi van, ha nekik ez nem érdekük és kifejezetten rontja a teljesítményüket, mert amúgy is első helyeken állnak a Google-ben, de így már nem kattintanak rájuk. A szolgáltatás kikapcsolható, amiről bővebben található információ itt.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet